پیشنهاد اروپایی برای بازیکن پرسپولیس/ ستاره سرخ‌ها جایگزین بیرانوند می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود تیم بواویشتا مشتری جدی مهدی عبدی مهاجم گلزن پرسپولیس است که مورد غضب یحیی گل‌محمدی قرار گرفته.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس جدی است و این بازیکن قصد دارد فوتبالش را در اروپا دنبال کند.

در همین ارتباط شنیدیم دو تیم تازه لیگ برتری شده پرتغال به دنبال خرید مهاجم جوان ایرانی هستند به این امید که یک مهدی طارمی جدید کشف کنند!

همچنین گفته می‌شود تیم بواویشتا، تیمی‌که علیرضا بیرانوند در پرتغال در آن حضور داشت نیز مشتری جدی مهدی عبدی است و احتمال زیادی وجود دارد این مهاجم مازندرانی جانشین هموطن خود در این تیم پرتغالی شود.

درخشش مهدی طارمی در پورتو آن هم به اسم ایران، بسیاری از تیم‌های پرتغالی را وسوسه کرده است در فوتبال کشورمان به دنبال استعدادهای جدید باشند. موفقیت‌های اخیر طارمی باعث شده تا درهای زیادی برای ورود بازیکنان ایرانی به لیگ پرتغال باز شود. درخشش او این اعتماد را به وجود آورده تا ایرانی‌ها به لیگ پرتغال و اروپا برسند. چیزی که الان هم در حال رخ دادن است.همین اسامی‌که ما در حال صحبت کردن در خصوص آنها هستیم ثابت می‌کند که راه طارمی ادامه دار بوده و توانسته درها را برای این حضور این بازیکنان باز کند.

از طرفی دیگر به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی هنوز مهدی عبدی را بابت شرکت در جشن قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی کشور نبخشیده باشد. این مهاجم جوان درحالی در جشن قهرمانی همشهریانش شرکت کرد که قرار بود در دیدار با تیم پیکان فیکس پرسپولیس باشد اما این اقدام او را از چشم یحیی گل‌محمدی انداخت. سرمربی پرسپولیس باور نمی‌کرد مهاجم جوان تیمش در جشن قهرمانی جامی شرکت کند که چندی پیش تیم خودش به شکلی تلخ از آن حذف شده بود. یحیی گل‌محمدی بلافاصله مهدی عبدی را اخراج و او را از حضور در تمرینات گروهی منع کرد. گرچه پس از چند روز با وساطت نزدیکان پرسپولیس مهدی عبدی از سوی سرمربی این تیم بخشیده شد اما او دیگر نتوانست جایگاه سابق را به دست بیاورد.

این در حالی است که مهدی عبدی هنوز هم با ۷ گل زده بهترین مهاجم پرسپولیس در فصل جاری است ولی خودش هم خوب می‌داند در صورت ماندن یحیی گل‌محمدی (که احتمالش هم زیاد است) او دیگر نمی‌تواند روی فیکس بازی کردن در فصل آینده حساب باز کند.

بنابراین لیگ پرتغال و رفتن به تیم بواویشتا می‌تواند تصمیمی‌منطقی در این شرایط برای مهدی عبدی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    سلطان یحیی بهترینه حرف نداره فقط تنها ایرادش اینه که به مهدی عبدی اعتقاد نداشت و ازش کم استفاده کرد اگه عبدی از اول فصل فیکس بازی میکرد پرسپولیس صددرصد قهرمان میشد حتی اصلا به اون تمیروف بی خاصیت نیاز نداشیم انقد به عبدی بازی نداد تا افت کرد هنوز هم دیر نشده تمیروف اخراج و عبدی حفظ بشه و فیکس تیم بشه فصل بعد قهرمانیم در کل از یحیی ممنون هستیم و ایشالا بمانه و نره
    • کوهمره_جروق IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      گل محمدی فوتبال عبدی را نابود کرد.عبدی استعدادی بود که به وسیله برانکو کشف شد.
  • علی پروین DE ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    موش تو سوراخ نمیرفت ، جارو به دمش میبست ! خود یحیی رو کسی قبول نداره ، اونوقت آقا : از بازیکن مقصر میتراشه ؟ کل ایران به اعمال و رفتار یحیی آگاه هستن و میدونن که چیکاره س ؛ کار بجایی رسیده که با علم به نخواستنش، یه نقشه ایی رو داره پیش میبره تا اخراجش کنن و کل پول قرارداد رو بگیره . این بچه خودش میدونه این رفتن آخرش از این باشگاه هست و دیگه برگشتی توش نیست
    • امین IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      شما خودشو ناراحت نکن.مدیرای تیم بهتر میدونم چطور با مربیشون کنار بیان.
  • کوهمره_جروق IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    گل محمدی فوتبال عبدی را نابود کرد.عبدی استعدادی بود که به وسیله برانکو کشف شد.
  • ناشناس IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    جای عبدی هر کس دیگه ای بود ۲۷ تا گل زده بود این بابا این ۷ تارم شانسی زده همون بهتر که بره مهاجم قحطی که نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی