وریا غفوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تماشاگرانی که خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند روی سکو به صورت یکپارچه وریا غفوری را تشویق کردند و با سردادن شعارهای معنادار، از کاپیتان تیم حمایت کردند.

در خلاصه ای از گزارش روزنامه شرق درباره ماجرای تازه وریا غفوری می خوانیم: برنامه فوتبال برتر که مرتبط با قهرمانی زودهنگام تیم استقلال در لیگ برتر بود، تصویر وریا غفوری کاپیتان استقلال در گرافیک طراحی‌شده برنامه را حذف کرد و در کل برنامه هم از او اسمی برده نشد. این اتفاق با اعتراض هواداران استقلال، جامعه ورزشی و رسانه‌ها همراه شد و شایعه ممنوع‌التصویری او به گوش رسید.

اقدام تلویزیون با اعتراض گسترده چهره‌های سرشناس ورزش، سینما و سیاست روبه‌رو شد. این موضوع باعث شد تا دیدار استقلال با آلومینیوم که بعد از حوادث رخ‌داده برای وریا غفوری بود، حسابی حساس شود؛ از یک سو برای هواداران استقلال و از سوی دیگر برای مسئولان شبکه ۳.

تماشاگرانی که خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند روی سکو به صورت یکپارچه وریا غفوری را تشویق کردند و با سردادن شعارهای معنادار، از کاپیتان تیم حمایت کردند. آنها انتهای این دیدار هم با تشویق ایسلندی و هماهنگ که با بازیکنان صورت گرفت، به تشویق وریا پرداختند و رفتار تلویزیون را مورد نقد قرار دادند.

پایان یک سوءتفاهم با چاشنی اعتراض؟/ وقتی تصویر وریا غفوری به شبکه ۳ و برنامه فوتبال برتر برگشت!

این رفتار عجیب با وریا با واکنش تند فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، در کنفرانس خبری بعد از بازی مواجه شد. او حاضر به پاسخ‌گویی به خبرنگار برنامه فوتبال برتر شبکه سه نشد و گفت فشارهای بیرونی زیادی به آنها وارد شده که در این برنامه حاضر شوند ولی هرگز حاضر به پذیرش چنین اتفاقی نیستند.

مجیدی گفت: «من جواب شما را نمی‌دهم. وقتی شما به خودتان اجازه می‌دهید که عکس کاپیتان تیم من را روی صفحه تلویزیونتان محو کنید، یعنی وقاحت در چه حد؟ من هیچ‌وقت جواب شما را نمی‌دهم. فوتبال برتر با چه رویی این کار را می‌کند؟ وریا کاپیتان تیم من است و اجازه ندارید این کار را بکنید.

تلویزیون اما بعد از فشار و انتقادهای موجود، عکس وریا غفوری را به صفحه برگرداند. مسئولان برنامه فوتبال برتر بعد از بازی استقلال و آلومینیوم اراک تصاویری از بازیکنان استقلال را با کاپ قهرمانی نشان داد که این بار برخلاف دفعه قبل، عکس وریا غفوری هم در بین بازیکنان استقلال دیده می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسنپ کاپ IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    خیللللللللللللی مردی
  • طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    عاااااااااادل برگرددددددد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی