نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فقط خداداد افتخار داده با تیم ملی به کانادا برود؛ بقیه پیشکسوتان شاید خودشان بیایند!/ کریم باقری به ما نگفته اولویتش پرسپولیس است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: خداداد عزیزی قرار است تیم ملی را در سفر به کانادا همراهی کند اما بحثی برای جانشینی او به جای کریم باقری نیست.

فدراسیون فوتبال بحث هایی در حد حضور یا عدم حضور کریم باقری در تیم ملی را نمی تواند درست و حسابی جمع کند! این برای بار چندم است که در این خصوص توضیحاتی به گوش می رسد. حالا ببینید احسان اصولی عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون چه می گوید:

*درباره اینکه آیا قرار است خداداد عزیزی در تیم ملی فوتبال ایران جانشین کریم باقری شود، باید بگویم چنین چیزی نیست. باقری در باشگاه پرسپولیس هم کار می‌کند و طبق برخی قواعد، قوانین و آیین نامه‌ها باید بین تیم باشگاهی و ملی یک جا را انتخاب کند. قرار است او به ما این موضوع را اعلام کند و در مورد جانشینی عزیزی جای باقری، بحثی نیست.

*خداداد عزیزی یکی از پیشکسوتان و چهره‌های شناخته شده ما در فوتبال است. به جز او نفرات دیگری هم توسط استیلی به این سفر دعوت شده‌اند اما فقط عزیزی افتخار داده و همراه تیم به کانادا می‌رود. همراهی‌اش از این باب است.

*من به این سفر نمی‌روم. براساس توافق با کانادا، تعداد نفراتی که قرار است تیم را در سفر به این کشور همراهی کنند ۵۰ نفر است. این نفرات هم بازیکنان، کادرفنی و سایر عوامل تیم هستند و بیشتر از ۵۰ نفر به این سفر نمی‌روند.

فقط خداداد افتخار داده با تیم ملی به کانادا برود؛ بقیه پیشکسوتان شاید خودشان بیایند!/ کریم باقری به ما نگفته اولویتش پرسپولیس است!

*بازی با کانادا در ونکوور قطعی شده اما با اکوادور در مورد محل برگزاری بازی بحث داریم. این موضوع هنوز قطعی نشده است. فدراسیون‌ها، دو تیم و سرمربیان‌شان به توافق نهایی رسیده‌اند اما بحث زمین را در کانادا پیگیری می‌کنیم. هنوز محل بازی ایران و اکوادور در این کشور قطعی نشده و امیدواریم این مشکل هم حل شود.

*درمورد سایر نفرات دعوت شده به کانادا، باید بگویم آنها به دلیل کار و گرفتاری‌های‌شان نتوانستند برای همراهی اعلام آمادگی کنند. تنها پیشکسوتی که در این سفر همراه تیم می‌آید، خداداد عزیزی است. البته امکان دارد برخی پیشکسوتان خودشان به کانادا بیایند.

*عدم حضور باقری در تیم ملی قطعیت نیافته و اگر خودش هم در رسانه‌ها اعلام کرده اولویتش پرسپولیس است، به ما چنین موضوعی را نگفته است. امیدواریم حضور او را در کنار اسکوچیچ داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی