نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
با زور و فشار برای استقلال تونل افتخار درست نکردیم/ حسینی بعد از بازی از من معذرت‌خواهی کرد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک تیم آلومینیوم اراک درمورد دیدار برابر استقلال تهران و اتفاقات پیرامون آن صحبت کرد.

مصطفی احمدی درخصوص تساوی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی کردیم و برابر تیم قهرمان به گونه ای نمایش داشتیم که رتبه مان در جدول رده بندی باید خیلی بهتر از جایگاه فعلی باشد. در طول هفته هم روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده بودیم و خداراشکر که عملکردمان قابل قبول بود که با تمام احترامی که برای استقلال هم قائل هستم، اگر شانس هم یارمان بود می توانستیم برنده بازی هم باشیم.

هافبک آلومینیوم درمورد ایجاد تونل افتخار برای تیم استقلال تهران گفت: این کاملا یک اتفاق دلی بود و تمام بازیکنان ما خواستیم برای زحماتی که این تیم در یکسال کشیده، چنین اقدامی انجام بدهیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم فرهنگ خوبمان را نشان بدهیم و امیدوارم که اتفاقات اینچنینی در فوتبال ما روز به روز بیشتر شود. فوتبال فقط حاشیه و درگیری‌ها نیست. یکایک بازیکنان ما دوست داشتند چنین کاری انجام بدهند و امیدوارم که ادامه دار باشد.

احمدی در مورد اینکه چون مدیریت باشگاه دراین باره صحبت کرده بود شایعاتی مبنی بر اجباری بودن این اقدام مطرح شد، گفت: به هیچ عنوان اینطور نیست. صادقانه بگویم که هیچ یک از بازیکنان از این کار ناراضی نبودند. بازیکنان استقلال از این تونل زدن بی خبر بودند و در راهرو ورزشگاه به آنها گفتیم که اول ما وارد زمین می شویم و بعد از اینکه تونل زدیم شما بیایید. آنجا از این کار خوشحال شدند و تشکر کردند. باز هم میگویم که این تونل زدند با فشار و زور کسی نبود و کاملا صمیمانه صورت گرفت.

او درمورد درگیری لفظی با سید حسین حسینی در جریان بازی همچنین گفت: اتفاق خاصی نبود، اگر دقت کرده باشید من سعی کردم جلوی شروع مجدد سریع را بگیرم که موجب ناراحتی ایشان شد و گفتم که فقط یک خطای ساده بود و همین صحبت‌ها بود که بقیه برداشت اشتباه داشتند و فکر کردند که دعوایی صورت گرفته است. به هیچ عنوان دعوایی نبود و فقط تلاش کردم جلوی ضدحمله را بگیرم و بعد از بازی هم خودشان سمت من آمدند و عذرخواهی کردم. مورد خاصی نبود و فقط یک بگومگوی ساده در جریان بازی بود.

آلومینیوم در پایان فصل به چه رتبه ای دست پیدا می کند؟ احمدی دراین باره گفت: صد در صد لیاقت ما بالاتر از این رتبه بوده و نمی توانم دقیق بگویم که چه رتبه ای به دست خواهیم آورد. ما بازی به بازی پیش می رویم و به امید خدا هر چه خیر است پیش می آید و رتبه ای به دست بیاوریم که در خور شان مردم خوب اراک و طرفداران باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    آرزوی موفقیت برای تیم خوب و بی حاشیه آلومینیوم اراک و هواداران با فرهنگشون !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی