نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
۱ |
۵
دروازه‌بان استقلال در انتظار تصمیم مهم مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا رضایی به دلیل مخالفت استقلال نتوانست با تیم امید به عراق و ازبکستان برود و حالا در خطر جدی از دست دادن رقابتهای مقدماتی المپیک است.

برای علیرضا رضایی خیلی مهم بود که تیم امید را در رقابتهای قهرمانی آسیا همراهی کند. او دروازه‌بان اصلی این تیم بود اما حالا دیگر نیست و احتمالا برای همیشه تیم امید را از دست خواهد داد؛ چرا که بعید است مهدوی کیا دست از اصول خود بردارد. سرمربی تیم امید خیلی تلاش کرد رضایی را به عراق و ازبکستان ببرد اما موفق نشد و حالا شنیده می‌شود دروازه‌بان استقلال به شدت از این ماجرا ناراحت است.

مهدوی کیا وقتی دید نمی‌تواند رضایی را ببرد دروازه‌بان‌های پیکان و ذوب آهن را دعوت کرد و حالا جایگاه رضایی در تیم امید به شدت به خطر افتاده است و باید دید در هفته‌های آینده مهدوی کیا چه تصمیمی‌می‌گیرد؟

در این رابطه شنیدیم استقلالی‌ها وقتی ناراحتی رضایی را دیدند با سرمربی تیم امید تماس گرفتند اما دیگر کار از کار گذشته بود. مهدوی کیا با مصاحبه ای که کرد ناراحتی اش را به نوعی نشان داد و حالا بعید است که رضایی را دیگر در تیم امید ببینیم. نکته اینجاست که این دروازه‌بان قرار نبود سه شنبه شب برای استقلال مقابل مس رفسنجان بازی کند و می‌توانست خیلی راحت تیم امید را همراهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    میرفت تیم مهدوی کیا که داغونش کنند؟؟ خدا رو شکر نذاشتن بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی