نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مجیدی به خاطر رکوردش به تیم ملی دروازه‌بان نداد/ باید منشا را از گردونه خارج کنید/ قهرمانی استقلال پاکِ پاک بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال می‌خواهد در دیدار با مس رفسنجان رکورد شکست ناپذیری اش را تداوم ببخشد باید کاری کند که گادوین منشا از گردونه بازی خارج شود.

افشین حاجی پور بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای تیم استقلال در آستانه دیدار مقابل مس رفسنجان اظهارداشت: «مس رفسنجان از تیم‌های خوب لیگ برتر امسال است. همان طور که می‌دانیم این تیم بهترین خط حمله و بهترین گلزن را در اختیار دارد. همین‌ها نشان می‌دهد تا چه اندازه استقلال و خط دفاعی اش شب سختی را پیش رو دارند».

وی افزود: «مهمترین کار استقلال این است که بتواند ارتباط بین خط‌هافبک و حمله تیم مس را از بین ببرد. در واقع مس رفسنجان‌هافبک‌های بازیساز خوبی دارد که به خوبی گادوین منشا و دیگر مهاجم این تیم را تغذیه می‌کنند. در واقع خط‌هافبک استقلال باید کاری کند که گادوین منشا از گردونه بازی خارج شود».

بازیکن هجومی سالهای نه چندان دور استقلال خاطرنشان کرد: «تیم مس در چهار یا پنج هفته ابتدایی لیگ پایین جدول بود اما با توجه به فوتبال گروهی و استراتژی خوب هجومی‌اش در نهایت توانست با این که گل زیاد می‌خورد با زدن گل‌های بیشتر خودش را در جدول بالا بکشد».

حاجی پور درباره منشا گفت: «این فوروارد ابتدا با تیم پیکان در لیگ ایران شناخته شد، اما بعداً به پرسپولیس و استقلال رفت و نشان داد تا چه اندازه خطرناک است. او با هر دو تیم قرمز و آبی پایتخت تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرد و در مسابقات بین‌المللی هم ثابت کرده تا چه اندازه خطرناک است. به همین خاطر کادر فنی استقلال باید بیش از هر مسابقه ای تا اینجای لیگ، حواس شان به این مهره خطرناک باشد».

وی تاکید کرد: «منشا بازیکن سابق استقلال بوده و انگیزه زیادی برای گلزنی به تیم سابقش دارد تا توانایی‌هایش را به مربیان استقلال ثابت کند. فرهاد مجیدی باید فکری برای این مهره داشته باشد تا او را از گردونه بازی خارج کند».

مجیدی به خاطر رکوردش به تیم ملی دروازه بان نداد/ باید منشا را از گردونه خارج کنید/ قهرمانی استقلال پاکِ پاک بود

بازیکن اسبق استقلال در این باره که شکست ناپذیری استقلال تا چه اندازه برای فرهاد مجیدی اهمیت دارد خاطرنشان کرد: «وقتی شنیدم دروازه‌بانان دوم و سوم تیم استقلال از حضور در تیم زیر ۲۳ سال منع شدند، متوجه شدم که فرهاد مجیدی تا چه اندازه دنبال رکورد قهرمانی بدون شکست است. قطعاً دروازه هر تیمی‌مهمترین بخش آن تیم برای رسیدن به موفقیت است و فرهاد مجیدی برای اینکه یک رکورد جالب و به یاد ماندنی را از استقلال و خودش بر جای بگذارد، نگذاشت دروازه‌بان‌هایش به تیم امید بروند تا در دو بازی آخر هیچ چیز را به اما و اگر نسپرده باشد».

وی ادامه داد: «کسی چه می‌داند! ممکن است به هر دلیلی حسینی نتواند در این دو دیدار باقی مانده به میدان برود. حالا یا به خاطر محرومیت یا مصدومیت. به همین خاطر مجیدی ریسک نکرد».

پیشکسوت استقلال همچنین از عوامل قهرمانی این تیم به چند مورد اشاره کرده و یادآور شد: «در سال‌های گذشته ضعف مدیریتی همواره مانع از رسیدن استقلال به عنوان قهرمانی و یا آن چیزی که حقش بود می‌شد. اما از دیگر مسائل مرتبط با مدیریت از دست رفتن مهره‌های اصلی تیم و جذب مهره‌های ضعیف بود. ولی در ابتدای این فصل با حضور آجرلو که یکی از مدیران با تجربه فوتبالی است این شرایط تغییر کرد».

حاجی پور در پایان تصریح کرد: «از طرفی ادامه حضور سرمربی فصل پیش استقلال و اطمینان خاطری که مدیرعامل با تمدید قرارداد او به کادر فنی داد، باعث شد تا استقلال با مهره‌هایی که توانست در ابتدای فصل جذب کند بهترین نتایج را بگیرد. این‌ها همه از عوامل اصلی رسیدن استقلال به این قهرمانی بود. قهرمانی که باید اسم آن را قهرمانی پاکِ پاک گذاشت».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    بادرود و سلام بر افشین حاجی پور مردی از تبار لربزرگ بختیاری درخصوص اجازه ندادن به دروازه‌ بان استقلال حق با ساه فرهاد است چون پست دروازبان حساس است اگر خدا نکرده حسینی مصدوم شد چه کسی بای جای اورا بگیرد واصول حرفه ای را شاه فرهاد مجیدی رعایت کرد اگر غیر از دروازبان بود مطمئن باشید که شاه فرهاد بازیکن می داد کما اینکه امیرعلی صادقی که در تیم بزرگسالان هست به تیم امید داده یادم هست در بازی حساس استقلال با العین امارات آقای منصوریان ریسک کرد ونور افکن را که هافبک دفاعی بود به تبم امید داد واز طرفی امیدابراهیمی هم مصدوم بود وغیبت این ۲بازیکن ضربه عجیبی به استقلال کبیر زد وبعد کسی نگفت استقلال بازیکنان اصلیش را در اختیار نداشته ازجمله لنگیهای هوچیگر ضمنا فرشید باقری هم که در هافبک دفاعی بود از دقیقه ۱۵ مصدوم شد ونتوانست برگردد پس آقای مجیدی کار خوبی کرد که نگذاشت برود تازه مسابقه‌ ای هم که قرار نیست با تیم امید صورت پذیرد ومهدی کیا هم باید منت دروازبان استقلال را بکشد نه اینکه بگوید استعداد در کشور زیاد است بله استعداد زیاد است اما کسی مثل شاه فرهاد باید آنها راپرورش دهد نه مثل گلممد
  • حمید IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    آره خیلی پاک بود!
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    لیگ قهرمان آسیا عیار قهرمانی پاک کیسه مشخص می کنه اگه کیسه لیگ قهرمان آسیا مثل پرسپولیس رنگ‌ فینال دید قهرمانی کیسه پاک خواهد بود تو لیگ آسیا خبری از تبانی ها و کمک امتیاز معیشتی ها و سهمیه پنالتی ها و مصونیت ها و فدراسیون آبی نیست عدالت اجرا میشه
  • شمسعلی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    قبلنا که فریاد واسفا بلند بود چرا از تیمتون بازیکن به تیم ملی دعوت نمیشه و خود مجیدی در مصاحبه ها به مربیان تیم ملی حمله میکرد! پس از این به بعد ، وقتی بازیکنان تیمتون به تیم ملی دعوت نشدن جای گله و شکایتی نباشه چون وقتی هم دعوت میشن، بازیکن به تیم ملی نمیدین!
    • محمد IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      یعنی لنگ فهرمانیاش پاک بوده که با حمایت کل ارکال دوت 11 و 12 رفت فینال و با فضاحت برگشت؟ خخخخخخخخ
  • غضنفر IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    پاک پاک با طعم دو امتیاز کمیته انضباطی، با طعم همیاری سیدعباسی، از خود گذشتگی رضا عنایتی، فداکاری علی منصور، بزرگواری برخی داوران و همکاری معاونین و روسای سابق و فعلی لیگ و باشگاه پاک. آنقدر تکرار کنید تا خودتونم باورتون بشه پاک بوده مثل همون تهمتهایی که به رقیب میزدید بدون حتی یه دونه از مواردی که برشمردم. مثل لطیفه های قشنگ این روزهای تراکتوری ها و الخ
  • هادی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    الان یحیی بازیکنش رو نده به تیم ملی فدراسیون کلی دردسر برا پرسپولیس درست میکنه ولی فرناز هر غلطی بخواد میتونه بکنه
  • 6 IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    كيسه و پاكي!!! پودر پاك كننده هم دارن البته
  • مهران IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    فوتبال پاک اونجا بود که با 13 نفر داخل زمین بازی کردید بردید/فوتبال پاک اونجا بود که سرگل گهر بریدید تا امتیاز معیشتی به حساب شما واریز بشه/بله از تیم بابا حمید و(تیم حکومتی) انتظار قهرمانی پاک داریم....بازی العین رو یادتون نره که رفتید 6 تا خوردید برگشتید آبروی فوتبال ایران رو مقابل اماراتی ها بردید...ستاره سوم همین بود که گرفتید..انشالله برید برای ستاره چهارم...آسمونتون پرستاره باد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی