نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
فقط به احترام خوردبین به باشگاه پرسپولیس رفتم/ لابی‌گری در فوتبال ایران ریشه دوانده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود کلهر که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس محسوب می شود،از گزینه های ریاست بر آکادمی این باشگاه بود اما این روزها دل پری از یکسری مسائل دارد.

محمود کلهر بازیکن سابق پرسپولیس دل پری از یکسری اتفاقات دارد و می‌گوید: یک روز آقای محمود خوردبین تماس گرفتند که به باشگاه برو و برنامه های خودت را برای آکادمی پرسپولیس ارائه بده اما وقتی من به باشگاه رفتم خبری از آقای درویش نبود و در نهایت یک نفر دیگر را انتخاب کردند. من به احترام حرف آقای خوردبین که بزرگتر همه ماست رفتم اما فقط یک عضو هیئت مدیره آنجا بود و...متاسفانه لابی‌گری در فوتبال ایران ریشه دوانده و بعضی انتصاب‌های غلط باعث می‌شود کارها به درستی پیش نرود.

محمود کلهر ادامه داد: متاسفانه نگاه درستی به فوتبال پایه وجود ندارد و یکسری لابی‌گری‌ها در این رده سنی دیده می‌شود. در مورد آکادمی پرسپولیس هم شرایط مطلوبی را نمی‌بینیم. مدیران فقط به تیم بزرگسالان نگاه می‌کنند و همین امر باعث می‌شود تا یکسری از دلال‌ها با سو استفاده از این وضعیت و وارد کردن بازیکنان بی‌کیفیت آسیب‌های جبران ناپذیری به تیمهای ما بزنند که واقعا جای تاسف دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس زلزله IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    آقای کلهر قلبا ما هوادارا بخاطر تجربیات شما وآقای پنجعلی خیلی دوست داشتیم شما مدیریت آکادمی رو بگیرید ظاهرآ آقای درویش رو نسبت به خیلی تصمیمات بی شهامت میبینیم همینطور در برخورد ورفتاری که با کادر فنی داشت و توجهی به خواست خیلی هوادارا مبنی بر آوردن مربی بزرگ خارجی نکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی