نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یک بازیکن علامت سؤال گل‌محمدی برای بازی با شهر خودرو/ حکم کمیته انضباطی در راه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم یحیی گل محمدی برای چیدن ترکیب اصلی تیمش فقط روی یک بازیکن دچار تردید شده است.

دیدار پرسپولیس و تراکتور در تبریز با حواشی بسیاری همراه بود و در نهایت هم نیمه تمام به پایان رسید.

در نشست هماهنگی شب قبل از مسابقه و طبق دستورالعمل ستاد کرونا قرار بر این شد که فقط ۳۰درصد استادیوم دراختیار هواداران قرار بگیرد. صورتجلسه‌ای که به امضای سرپرست دو تیم هم رسید اما در روز بازی سرتاسر استادیوم پر از تماشاگر بود! مساله‌ای که با اعتراض پرسپولیسی‌ها همراه شد. به همین علت پرسپولیسی‌ها از دست مسئولان برگزاری مسابقه به‌شدت شاکی شده و اعتقاد داشتند در این شرایط نباید اجازه بازی صادر می‌شد. البته برخی مدیران تراکتور تاکید کردند استادیوم پر نبوده اما تصاویر منتشرشده نشان می‌داد بازی در یک ورزشگاه تقریبا پر از تماشاگر برگزار شد.

سنگ پرانی تماشاگران تبریزی از پیش از شروع مسابقه آغاز شد. زمانی که یحیی گل محمدی به همراه محمد عسگری آنالیزور تیمش برای بررسی چمن ورزشگاه یادگار اما وارد زمین شد و باران سنگ به سمت او باریدن گرفت!

همچنین امید عالیشاه که با بازوبند پرسپولیس، جلوتر از سایر هم‌تیمی‌هایش به میدان رفت اما نه تنها استقبال خوبی از عالیشاه نشد بلکه با پرتاب مداوم سنگ به سوی او، هافبک پرسپولیس نیز از کوره در رفت. این بازیکن که زمانی برای خدمت سربازی پیراهن تراکتور را پوشیده بود یکی از عصبانی‌ترین چهره‌ها را در جو پرالتهاب تبریز داشت. این بازیکن با تجربه هرگاه قصد زدن ضربه کرنر را داشت با سنگ پرانی تماشاگران تبریزی مواجه شد و در نهایت نیز اختیار از کف داده، سنگ را از روی زمین چمن برداشته و به سمت تماشاگران پرتاب کرد.

حالا شنیده می‌شود در کنار محرومیت تیم تراکتور و هوادارانش از میزبانی به احتمال زیاد امید عالیشاه نیز محروم خواهد شد. همین شنیده‌ها تبدیل به علامت سؤال بزرگی برای یحیی گل محمدی در آستانه بازی به شهرخودرو مشهد شده است. عالیشاه بازیکن فیکس پرسپولیس است اما ظاهرا به سرمربی این تیم اطلاع داده اند که در این دیدار نمی‌تواند روی امید عالیشاه حسابی باز کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی