نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پپ گواردیولا؛ جشن قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی پس از کسب چهارمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس، اظهارنظری جالب درباره برد منجر به قهرمانی مردانش انجام داد.

پپ گواردیولا پس از کامبک دراماتیک مردانش در شب پیروزی ۳-۲ خانگی برابر استون‌ویلا در دیداری که آن را ۲-۰ باخته بودند اظهارنظر جالبی انجام داد. سیتی با ۳ گلی که در اواخر بازی در عرض ۶ دقیقه به ثمر رساند، به دو گل خورده پاسخ داد و سه امتیاز را از آن خود کرد تا صدر جدول را در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس حفظ کند و برای دومین سال پیاپی قهرمان شود.

گواردیولا که برای چهارمین بار طی ۵ سال گذشته با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، در پایان بازی گفت: «تیم ما اسطوره‌ای است. تاریخ ما را به یاد خواهد سپرد. این گروه از بازیکنان در تاریخ این باشگاه جاودانه خواهند شد. چیزی که ما به دست آوردیم، کاری است که از عهده هر تیمی برنمی‌آید. سرالکس فرگوسن با منچستریونایتد سال‌ها قبل این کار را دو یا سه بار انجام داده بود و من الان عظمت این افتخار را درک می‌کنم.»

سرمربی منچسترسیتی در ادامه با تمجید از رقیب اصلی تیمش در کورس قهرمانی یعنی لیورپول که با تنها یک امتیاز اختلاف دستش از جام کوتاه ماند، تأکید کرد: «من هرگز در تمام عمرم تیمی مانند لیورپول ندیده‌ام. عظمت دستاورد ما را بزرگی رقیب‌مان نشان می‌دهد. تبریک به لیورپول. این تیم ما را مجبور کرد که هر هفته بهتر از هفته قبل باشیم. حالا وقت جشن گرفتن است چون ما دوباره قهرمان شده‌ایم.»

گواردیولا در پایان درباره کامبک تحسین برانگیز تیمش برای فرار از شکست خانگی و کسب پیروزی منجر به قهرمانی، اشاره‌ای به کامبک خوردن تیمش مقابل رئال‌مادرید در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت که باعث ناکامی تیمش در صعود به فینال رقابت‌ها شد. او درباره بازگشت تیمش برابر استون‌ویلا برای جبران دو گل خورده گفت: «من با باشگاه رئال مادرید تماس گرفتم و آنها برای انجام این کار توصیه خوبی به من کردند!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی