رضا درویش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز به شدت ناراحت است و می‌گوید آبروی فوتبال ایران در دنیا رفته.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز به شدت ناراحت است و انتظار دارد تمام ارکان فدراسیون فوتبال در این مورد واکنش نشان بدهند. با رضا درویش مصاحبه‌ای اختصاصی انجام دادیم که می‌خوانید.

رضا درویش ضمن احترام به همه مردم تبریز در مورد اتفاقات ورزشگاه یادگار امام می‌گوید: «به سرمربی تیم ما بدون این که هیچ جرمی‌مرتکب شده باشد بدترین حملات انجام شد و فدراسیون فقط یک جلسه تراکتور را محروم کرده است. شما بگویید جرم یحیی گل محمدی که از مفاخر این فوتبال است چه بود که آن اتفاقات رقم خورد؟ باور کنید بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور باید عزای عمومی‌ اعلام می‌کردند اما متاسفانه عده ای گستاخانه رفتار می‌کنند که این مساله به شدت عجیب است. حتی به نظر من مسئولان فدراسیون باید استعفا می‌کردند چون عده ای آبروی فوتبال ایران را در همه دنیا بردند و متاسفانه با این مسائل سالهاست که برخوردی نمی‌شود.»

درویش حرف‌هایش را با هیجان ادامه می‌دهد: «من نمی‌دانم آن همه سنگ و بطری چطور وارد ورزشگاه شده بود همان طور که نمی‌دانم چرا به آن همه تماشاگر بلیت فروخته بودند؟ اصلا مگر دفعه اول بود که در تبریز این اتفاقات رخ می‌داد؟ مگر قرار نبود فقط به اندازه یک سوم ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی شود؟ شنیدم یکی از مسئولان تراکتور گفته سنگ‌ها را پرسپولیسی‌ها پرتاب کردند که واقعا جای تاسف دارد. آقایان به جای یک عذرخواهی ساده آن قدر دروغ می‌گویند که...»

مدیرعامل پرسپولیس: آبروی فوتبال ایران در همه دنیا رفت/ به جای عذرخواهی مدام دروغ می گویند/ جرم گل محمدی چه بود که به او حمله کردند؟

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه تاکید می‌کند: «علیه عالیشاه هم هجمه زیادی انجام شده و می‌گویند او به تماشاگران حریف توهین کرده است. شما ببینید او چند بار سنگ‌ها را برداشت و به کناری انداخت اما آن قدر فحش دادند و سنگ زدند که تحملش تمام شد. بعد هم می‌خواست لباسش را درست کند اما می‌گویند حرکت زشتی انجام داده که اصلا اینگونه نیست. ما حرکت دانشگر را به کمیته انضباطی گزارش کردیم اما و فیلمها و عکس‌ها را دیدند و گفتند هیچ توهینی انجام نشده است! حالا چطور می‌شود عالیشاه که آن همه سنگ خورد و توهین شنید محروم شود؟»

این هم حرف آخر رضا درویش: «همه ایران صحنه‌های زشت ورزشگاه یادگار امام تبریز را دیدند اما آقایان مسئول در تراکتور یک عذرخواهی ساده نکردند و من اینجا از طریق خبرورزشی از همه مردم به جای آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم حداقل برخورد مناسب و بازدارنده ای صورت بگیرد که این مسائل تکرار نشود. البته تاکید می‌کنم که تبریز مردم اصیل، بافرهنگ و مومنی دارد اما عده ای قلیل کاری کردند که آبروی فوتبال ایران در همه دنیا رفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزی قهرمان باشگاهای آسیا در رویا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    دانشگر مگه کاری کرد آقای درویش؟؟دقیقن مثل مهاجم خودتون که،خدا گذاشت تو کاسش و بیش از یکسال خونه نشینش کرد بواسطه محرومیت و مصدومیت،دانشگرهم همونکارو کرد.اگه کارش زشت بود ک باید به نهاجم خودتون نگاه کنی و بگی چرا ایکارو کرد ک دانشگرم مث خودش جواب بده؟؟در ضمن تراکتور درست هوادارهاش کارشون درست نبود،ولی یادت رفته تو آزادی اون نارنجکی ک رو جایگاه تیم تراکتور زدن و هوادارهاتون شعار اِشک سر میدادن؟؟در مورد اون چی،حرفی حدیثی نداری؟؟بله آقای درویشتیمتون ی زمانی خاص بور،دیکه رفت پاپا مسعود جونتون،دیگه وزارت ورزش قرمز نیست و جام مال صحاب اصلیش شد..
    • سوزش گلات IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      چند سال از بازی پرسپولیس و تراکتور در ازادی میگذره؟ بعدش چند بار در تبریز هتاکی و سنگ پرانی شد؟ اوردن پرچم بیگانه هم به اتفاقات چند سال قبل بازی پرسپولیس و تراکتور بر میگرده؟ دست بردارید از این توجیه گری اگر ایرانی هستید. سوزش مثلث تاس از پرسپولیس فقط به یک چیز بر میگرده, گلات گلات گلات.
    • احمد IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      اقای محترم اون به اصطلاح طرفدارهای تراکتور که سنگ وبطری اب معدنی وفحش به گل محمدی میدادند إشک نبودند به نظر شما چی بودند؟؟
  • امیر IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    طی فقط یک فصل مربی محجوب شما ۷ کارت زرد و ۲ کارت قرمز گرفت،یک کار مشابه برای الهامی ۶ ماه ولی برای مربی شما ۴ جلسه محرومیت داشت،پیروانی علنا دعوت به درگیری بازیکنانش با داور کرد،مثل اینکه اسم استقلالو نیاری روزت شب نمیشه،بقول معروف بیا پایین با هم راه بریم.
  • ساوالان IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    اقای درویش لطف کن استعفا بده . این کاره نیستی!!!!!! دارند شما را بازی می دهند نقشه های خوبی ریخته شده تا پرسپولیس را نابود کنند. اگر دست رو دست بزاری مدیون تمام طرفدار هستی... هیچ کار مثبتی نکردی. فقط در فضای مجازی حرف زدی و از وزیر تقدیر نمودی. الان فصل یارگیری هست . چرا اون پول ها را ازاد نمی کنید .تا چندین بازیکن خوب را بیاورید...باور کن اون پول ها بعد چند ماه که پرسپولیس به بهانه بسته شدن پنجره و عدم یارگیری...خواهد امد . رقیب خرج می کند . شما هم دنبال وام از موسسات هستید... اقای درویش هیچ فکر کردی که چرا وزیر برای پرسپولیس هیت مدیره انتخاب نمی کند. دارند بازی می دهند..فصل بعد هم از این بدتر..با استعفا خودت و ما را راحت کن... توی این چند ماه یک بدهی را صاف نکردی. رقیب کل پول تبلیغات لیگ را خورد و سهم فدراسیون را نداد. و برای شما پول منت زا از فدراسیون گرفت تا حق اعتراض طرفدار گرفته شود...وزیر فعلی تشنه کاپ دادن به استقلال هست.. شما غرق در ریاست..
  • احمد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    این آقا یا واقعا کم حافظه است و وقایع تلخ ورزشگاه آزادی یادش رفته یا خودشو زده به اون راه. تلخ ترین اتفاقات در بازی های این دو تیم مربوط به سال های 88 یا 89 هست که لنگی ها شروع کننده توهین ها و اغتشاشات بودند. اون زمان نه زنوزی بود و نه درویش. فقط بچه لنگ ها بزرگ شدن و اومدن تبریز. این که اصفهانیان میگه یه عده اصلا هدفشون تماشای بازی نبوده، نشون میده که این کار هدفمند و کار نفوذی ها بوده
  • نارفیق پایتخت نشین IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    آفرین آقای درویش پیشنهادتون عالیه . مرده و قولش . سرقولت بمون . به همه ثابت کن مردی و میتونید از حالا بخاطر رفتار آتی و فرهنگ هواداران تیم پرسپولیس استعفا بدین .
  • محمدطاها IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    فقر_فرهنگی..امیدواریم دیگه شاهد اینگونه حرکات زشت و بی اخلاقی ها در ورزشگاه هامون نباشیم..واقعا تبریز شهریست که فرهنگ و اصالتش نزد همگان زبانزد است،من با خانواده بارها به این شهر سفر کردم بسیار مردم خونگرم و نازنینی دارد متاسفانه عده ای تماشاگر‌نما قصد داشتند با لیزر انداختن، فحاشی و سنگ پرانی این شهر رو بی اعتبار کنند دیگه نباید اجازه اینکار داده بشه..و اینکه واقعا خیلی عجیبه که گزارشگر بازی وقتی بطری و سنگ به داخل زمین پرتاب میشد گفت چقدر خوب و دقیق پرتاب می کنند انگار گزارشگر با این حرکات سر کیف اومده بود⁦☹️⁩
  • Farid US ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    Moghaser federasion va sazemaneh leage hast hich kary nemikonand yeksery vahshey vahshey tar mishavand
  • حسين IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    يكي دومرحله صحبتهاي ايشان رادرمورداتفاقات مختلف شنيدم كه خيلي پرت وپلا بوده وتابيد براي نظرياتش وقت گذاشت كاش مديران ما بيشترازعقل ووجدان بيدارشان كمك بگيرند وآنقدرشجاعت داشته باشند كه عامل خلاف واشتباه را باجسارت اعلام كنند ومرزبندي برايشان ايجادنكنند چون اگر ازخلافي دفاع كردي مطمئنا دفعه بعدبسراغ خودت مياد ونميتواني متفاوت نظربدهي درخصوص واقعه تبريز تعدادتماشاگرخاطي مقصربودند ومسئولين تبريز بايدجوابگوباشند وحتي باآنها بخاطربي لياقتي بايستي برخورد بشه اما بادوبازيكن خاطي پرسپوليس هم بايستي شديدا برخورد بشه وبراي هميشه محروم بشوند چون آنها به هيچوجه حق مقابله به مثل ورفتار انعكاسي نداشتند
  • کسری-پ IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    عزای عمومی رو خوب اومدی!!
  • امید IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    بابابسه خوشمزه بازی (عزای عمومی) بگو3/0رومث همیشه میخوایم
  • ساجدی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    یحیی این فصل که کنار زمین با هوچی گری و فریاد زدن و دعوا با کمک داور و داور چهارم و شانتاژ نتیجه گرفته نتیجه اش را در ورزشگاه یادگار دید باد بکاری طوفان درو میکنی آقای درویش بله.....
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    یا رب روا مدار که گدا معتبرشود. سلطانی فر ۴ سال بود که ما در این ۶ سال گذشته ۴ قهرمانی لیگ و حذفی و سوپر جام و ۲ نایب قهرمانی لیگ داریم و ۲ فینال آسیا . تو ۱۰ سال گذشته کجا بودید،دلمون براتون تنگ شده بود. خخخخ
  • بهزاد ایمن IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    تو تبریز حق با پرسپولیس بود به جز مورد جواب سنگ توسط عالیشاه البته ما همینقدر دیدیم اما اخه 😂😂😂😂😂درویشی هم پرسپولیسی شده 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁عزای عمومی؟؟؟؟استعفای مسئولین فدراسیون ؟؟؟؟کدوم مسیولین اصلا 😂😂😂😂😂ای خدا هرکی تورو گذاشته تو پرسپولیس دمش گرم خوب تشخیص داده کیو کجا بذاره 😂😂😂😂😂
  • darioush US ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    aghar shoma orze dashthy yek shekayate khoub az federasioun, sazemane leage, Mehdi Fonounyzade, Mohammad Nouri, Chini, masoulane Teraktour beonvane thomat va efterae va emotional distress mikardy onham dar dadgahe digary jouda, mosabebe inha bishtarash Esteghlalyha hastand ke chandin sale hast ke moafaghiate perspolis ra be dolat va vazir vasle kardeand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی