نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
۰ |
۰
خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قطعا جام جهانی یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی در جهان است. افراد بسیاری از سراسر جهان برای این‌بازی‌ها هیجان دارند و آن‌ها را دنبال می‌کنند.

حتی کشورهایی که تیم آن‌ها از دور رقابت‌ها حذف شده نیز دوست دارند برنده رقابت‌ها را بشناسند و از بازی‌ها لذت ببرند. در بازی‌های سال ۲۰۲۲ تیم ملی کشورمان نیز حضوری باقدرت دارد. ایران برای ششمین بار در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کند.

حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر یکی از شگفت‌انگیزترین اخبار سال ۱۴۰۰ بوده است و تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ یکی از سفرهای هیجان‌انگیزی است که می‌توانید در سال ۱۴۰۱ تجربه کنید.

تیم ملی فوتبال ایران برای بار ششم قرار است که با افتخار به جام جهانی صعود کند. از ۴ سال پیش خیلی از طرف‌داران فوتبال خودشان را برای جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌کنند و به‌هیچ‌عنوان دوست ندارند که این‌رویدار را از دست بدهند. مزیت خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ این‌است که از ساعت پرواز و رسیدن‌تان به این‌جام جهانی خیالتان راحت خواهد بود.

حتما شما هم می‌دانید که در زندگی هر فرد فوتبالی مهم‌ترین اتفاقی که ممکن است رخ بدهد، جام جهانی است. پس هیچ یک از عاشقان فوتبال نمی‌توانند این‌رویداد را از دست بدهند.

خرید بلیت جام جهانی 2022

تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ کی شروع می‌شود؟

شما می‌توانید خرید بلیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را از ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ شروع کنید. البته مواردی مانند خرید بین‌المللی، مشکلات انتقال پول، حضور در مسابقات برای تماشای بازی‌ها را برای ایران‌ها کمی سخت کرده است. جالت است بدانید که کمتر از ۱۵۰۰ ایرانی در ۲۴ ساعت اولیه برای خرید بلیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ثبت‌نام کردند.

می‌دانید که فروش بلیت چند ماه زودتر از جام جهانی شروع می‌شود. اگر زمان دقیق برگزاری جام جهانی را نمی‌دانید، لازم است بگوییم که این‌رویداد در ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر مصادف با ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر برگزار می‌شود. با این‌اوصاف باید هر چه سریع‌تر اقدام به خرید بلیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲ کنید.

قیمت خرید بلیت تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ و نحوه خرید آن

برای این‌که بتوانید اقدام به خرید بلیت کنید، لازم است که وارد سایت فیفا شده و از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید. بعد از ثبت کد تایید و انتظار چند دقیقه‌ای وارد سایت شده و با اکانت شخصی خود در فیفا لوگین شوید. در ادامه نحوه خرید بلیت را انتخاب کرده و بعد از ثبت اطلاعات شخصی‌تان را وارد کنید و بعد از ثبت اطلاعات هویتی‌تان می‌توانید تایید نهایی را بزنید.

جام جهانی قطر در شهر دوحه و چهار شهر دیگر قطر برگزار می‌شوند. می‌دانید که برای تماشای این‌مسابقات لازم است که در سایت فیفا ثبت‌نام نمایید. حالا سوال اصلی این‌است که این‌کار چه هزینه‌ای دارد و چطور باید این‌هزینه را پرداخت کرد؟

برای تکمیل فرایند خرید بلیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲ لازم است که هزینه خرید بلیت را از طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی مانند مسترکارت پرداخت کنید. قیمت بلیت جام جهانی قطر حدود ۷۰ دلار است که معادل ۲ میلیون تومان است. قیمت دقیق بلیت به صندلی و جایگاهی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. مطابق قیمت‌های اعلام شده در سایت فیفا، قیمت خرید بلیت تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به‌صورت زیر است:

  • هزینه بلیت مسابقه افتتاحیه بین ۱۱۰۰ تا ۲۲۵۰ ریال قطری
  • هزینه بلیت مسابقه بازی‌های گروهی بین ۲۵۰ تا ۸۰۰ ریال قطری
  • هزینه بلیت مسابقه یک شانزدهم نهایی بین ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ ریال قطری
  • هزینه بلیت مسابقه یک‌چهارم نهایی بین ۷۵۰ تا ۱۵۵۰ ریال قطری
  • هزینه بلیت مسابقه نیمه‌نهایی بین ۱۳۰۰ تا ۳۴۸۰ ریال قطری
  • هزینه بلیت مسابقه رده‌بندی بین ۷۵۰ تا ۱۵۵۰ ریال قطری
  • هزینه بلیت مسابقه فینال بین ۲۲۰۰ تا ۵۸۵۰ ریال قطری

خرید بلیت جام جهانی 2022

موارد قابل‌ توجه در خرید بلیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲

باتوجه‌به اطلاعاتی که اعلام شده است، در مرحله اول باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه عنوان می‌کنیم.

باتوجه‌به اینکه ۳۲ تیم صعودکننده به جام جهانی مشخص نیستند، در این‌مرحله فروش بلیت به‌صورت رندوم انجام می‌شود.

در این‌مرحله لازم نیست که پولی برای خرید بلیت پرداخت کنید.

در آخر زمانی که تیم‌های شکرت کننده معلوم شدند، اگر تعداد بلیط‌های فروخته شده از تعداد ظرفیت‌ استادیوم ورزشی بیشتر بود، آخرین بلیط‌ها کنسل می‌شوند تا کسری به وجود آمده جبران شود پس بهتر است سریع‌تر ثبت‌نام‌تان را انجام دهید.

در این‌مرحله بعد از ثبت بلیت، سایت به شما اعلام می‌کنند که تمام بلیط‌های رزرو شده یا بخشی از آن‌ها ممکن است تایید یا رد شوند.

بلیط‌ها به سه شکل تکی، بسته ۴ استادیوم و بسته بازی‌های ۱ تیم خاص ثبت‌نام شده و عرضه می‌شوند.

برای تماشاگران قطری قیمت بلیت در هر مرحله گروهی ۱۱ دلار و برای تماشاگران کشورهای دیگر ۶۹ تا ۲۲۰ دلار اعلام شده است.

همچنین برای دیدار فینال تماشاگران قطری برای خرید بلیت ۲۰۶ دلار پرداخت می‌کنند و کشورهای دیگر ۶۰۴ تا ۱۶۰۰ دلار پرداخت می‌کند.

کلام آخر

در این‌مقاله سعی کردیم نکاتی را برای خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کنیم. اگر شما هم دوست دارید بازی‌ها را به‌صورت حضوری و از ورزشگاه تماشا کنید، حتما برای حضور خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید تا با مشکل روبه‌رو نشوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی