نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اسطوره‌ای که مدیر شد و تیمش را قهرمان کرد/ سخت بود، اما شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پائولو مالدینی اسطوره میلان می‌گوید در دوران مدیریتش در این باشگاه تلاش کرده برنامه‌های‌شان را به بهترین نحو پیش ببرد تا به قهرمانی برسند.

پائولو مالدینی فاش کرد که فقط برای حضور در باشگاه میلان وارد عرصه مدیریت ورزشی شده است. میلان پس از کسب پیروزی ۳-۰ مقابل ساسولو برای نوزدهمین بار در تاریخ خود قهرمان سری آ شد. این اولین اسکودتو باشگاه در ۱۱ سال اخیر و البته اولین قهرمانی پائولو مالدینی در سمت مدیر ورزشی این باشگاه بود.

حالا پائولو مالدینی مدعی شد دست از یادگیری برنمی‌دارد و البته تغییر شرایط این باشگاه در فصول اخیر دشوار بوده است. مالدینی گفت: «فقط به خاطر میلان مدیر ورزشی شدم و این هدفی نبود که من پس از پایان دوران ورزشی‌ام در موردش برنامه‌ریزی کرده باشم. من زمان گذاشتم و سعی کردم شرایط را درک کرده و یاد بگیرم، منتظر لحظه مناسب ماندم و البته خوش شانس بودم. ما تیم جوانی داریم و این بازیکنان نیاز به اعتماد دارند. یکی از رازهای این سه سال احترام گذاشتن بازیکنان به خواسته‌های ما بود. موارد زیادی اتفاق افتاد و ما همیشه یک برنامه و یک ایده روشن داشتیم. این همان کاری است که ما باید به عنوان مدیران باشگاه انجام دهیم.»

مالدینی در مورد تغییرات روسونری هم گفت: «چگونه توانستم اوضاع را در میلان تغییر دهیم؟ سخت بود، اما من همیشه می‌گویم که میلان یک باشگاه منحصر به فرد است. ما دی‌ان‌ای منحصر به خودمان و هواداران خاصی داریم که ما را به سمت جلو سوق می‌دهند. فرهنگ باشگاه باعث می‌شود تا پروسه رسیدن به سطح دلخواه خیلی طول نکشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    هیچ تیمی مثل میلان بااصالت نمیشه که فوق اسطوره هایی مثل مالدینی وبارسی رو داشته وشماره هاشون و بایگانی کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی