لیگ ضعیف نبود بلکه استقلال یک سروگردن برتر بود/ شاگردان مجیدی حالا به خاطر اسکوچیچ بازی می‌کنند/ تیم فرهاد می‌تواند تاریخسازی کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: قطعاً مهمترین خواسته کادر فنی تیم استقلال شکست نخوردن در بازی مقابل مس رفسنجان است تا رکورد نباختن شان دست نخورده باقی بماند.

بهمن طهماسبی، مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: قطعاً شیرینی قهرمانی استقلال با کسب رکورد شکست ناپذیری برای هواداران و اعضای تیم دو چندان می‌شود. حالا که استقلال قهرمان شده اگر بتواند این دو مسابقه آخر را هم بدون شکست پشت سر بگذارد یک رکورد به یادماندنی و جاودانه را در لیگ برتر ایران بر جای خواهد گذاشت.

وی افزود: باید به فرهاد مجیدی، بازیکنان تیم استقلال و کادر مدیریتی تبریک گفت که چنین تیم شایسته‌ای را در لیگ برتر امسال به میدان فرستادند. خیلی‌ها در این مدت می‌گفتند امسال تیم‌های حاضر در لیگ برتر قوی نبودند که استقلال توانسته این نتایج را بگیرد. در حالی که قطعا اینطور نیست.

بازیکن اسبق فوتبال کشورمان اضافه کرد: اگر نگاهی به امتیازات تیم‌های دوم تا هفتم جدول بیندازید متوجه می‌شوید که فاصله کم بین امتیاز تیم‌های پایین تر از استقلال تا چه اندازه گویای نزدیکی رقابت بین چندین تیم شاخص لیگ برتری است. اگر کیفیت لیگ برتر پایین بود قطعاً به غیر از استقلال حداقل یک تیم دیگر هم با این شرایط در بالای جدول بود و فاصله ۹ امتیازی دو تیم با تیم‌های دیگر محسوس می‌شد اما وقتی هشت تیم لیگ برتری امتیازات شان یا مثل هم است یا با دو یا سه اختلاف امتیازی پشت سر هم قرار دارند مشخص میشود فاصله تیم‌ها در لیگ برتر زیاد نبوده بلکه تیم استقلال نسبت به همه رقبای این فصل خودش یک سر و گردن بالاتر بوده است.

طهماسبی درباره هدف استقلال در بازی با مس رفسنجان تصریح کرد: قطعاً هر کسی جای فرهاد مجیدی باشد حالا که قهرمان لیگ شده دوست دارد این رکورد را حفظ کند و تیمش بدون باخت لیگ را به پایان برساند. مطمئن هستم که نباختن گزینه اول مجیدی و کاپیتان تیمش است. بچه‌های تیم استقلال می‌توانند با این رکورد خودشان را در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جاودانه کنند. شکست نخوردن استقلال آن هم در ۲۸ هفته اتفاق ساده ای نیست که به راحتی آن را از دست بدهند. به همین خاطر مطمئنم استقلال مقابل تیم هجومی‌مس کرمان با شرایطی به میدان خواهد رفت که در نهایت بازی را بدون شکست به پایان برساند.

مهاجم سالهای گذشته استقلال درباره شرایط این تیم برای مصاف با مس رفسنجان گفت: تا جایی که اطلاع دارم فقط روزبه چشمی نمی‌تواند در این بازی استقلال را همراهی کند که این هم با وجود بازیکنانی مانند مهدی پور و زبیر نیک نفس در کمربند میانی زمین نمی‌تواند مشکل ساز باشد. ولی قطعاً استقلال در بحث دفاعی مقابل تیم خوب مس کرمان برنامه‌های ویژه ای را خواهد داشت. البته استقلال بخت پیروزی در رفسنجان را هم دارد چون قطعا تیم محمد ربیعی برای شکستن طلسم شکست ناپذیری استقلال زیاد حمله می‌کند. از این رو ممکن است با غفلت از خط دفاعی شان نفراتی مانند یامگا و یا امیرحسین حسین زاده این اجازه را پیدا کنند که استقلال را به گل برسانند و در نهایت استقلال با برد به تهران برگردد.

طهماسبی در پایان گفت: استقلال که تا امروز توانسته بارها و بارها هوادارانش را شاد کند قطعاً در این بازی هم در پی خوشحالی طرفدارانش است. مطمئنم بازیکنان تیم همه تلاششان را می‌کنند چون آنها با انگیزه زیادی به میدان می‌روند تا در آستانه انتخاب بازیکنان تیم ملی برای اردوی کانادا و جام حهانی ارزش‌های خودشان را به رخ کادر فنی و اسکوچیچ بکشانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی