نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
۱ |
۰
درخواست جنجالی علیه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای مجمع به دنبال عزل ۵ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستند.

درحالی که تصور می‌شد با عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم فدراسیون فوتبال کمی به آرامش برسد و شرایط بهتری را تجربه کند اما در فاصله کمتر از ۶ ماه تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اوضاع در ساختمان اصلا مساعد نیست و حتی شایعات زیادی در خصوص عزل دسته‌جمعی اعضای هیئت رئیسه هم به گوش می‌رسد.

این روزها گفته می‌شود اعضای مجمع قصد دارند در مجمع عمومی ۱۰ خرداد درخواست عزل دسته‌جمعی هیئت رئیسه را بدهند و به دنبال برکناری تمام اعضا هستند. اتفاقی که اگر رخ دهد آماده‌سازی تیم ملی را هم شدیدا تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و بحران جدیدی برای فوتبال خواهد ساخت؛ البته اعضای فعلی هم در چند ماه اخیر و در مسائلی چون اتفاقات بازی ایران - لبنان در مشهد نشان دادند توانایی اداره صحیح فوتبال را ندارند. به هرحال تا کنون درخواست عزل ۵ تن از اعضای هیئت رئیسه به دبیرکل فدراسیون رسیده و اتخاذ تصمیم درباره پیشنهاد عزل ارکان فدراسیون فوتبال، یکی از موارد دستور جلسه مجمع ۱۰ خرداد ماه است. میرشاد ماجدی، احسان اصولی، مهرداد سراجی، احمدرضا براتی و طهمورث حیدری افرادی هستند که اعضای مجمع درخواست عزل آنها را ارائه داده‌اند و قرار است در این رابطه در مجمع تصمیم‌گیری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hhh US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    این اعضا چگونه به سر کار آمدند؟یکی شون کلاهبردار(شهره موسوی).یکی نابودکننده سایپا(سراجی).یکشونم نابودگر فوتبال خراسان(اصولی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی