جذب این بازیکن بهترین خرید برای پرسپولیس است/ ۲ تیم قهرمانی را از تیم یحیی گرفتند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عباس آقایی هافبک پیشین پرسپولیس می‌گوید: در اخبار خواندم احمد نوراللهی در حال بازگشت به ایران است. اگر واقعا او از شباب الاهلی قرار است جدا شود می‌تواند بهترین خرید پرسپولیس در فصل جدید لقب بگیرد.

عباس آقایی هافبک پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد دو بازی برابر صنعت نفت آبادان و هوادار شانس قهرمانی در لیگ بیست و یکم را از این تیم گرفت.

عباس آقایی با بیان این جمله افزود: متأسفانه در این دو بازی امتیازات ساده ای از دست دادیم. پرسپولیس در هفته بیست و یکم درحالی بازی را با نتیجه ۲ بریک به صنعت نفت آبادان واگذار کرد که در طول مسابقه سوار بازی بود. این تیم درحالی که بی محابا حمله می‌کرد روی ضد حملات غافلگیر شد و از حریف گل خورد تا ۳ امتیاز بسیار حیاتی از دست بدهد.

وی ادامه داد: البته یک بازی دیگر هم خیلی حسرت برانگیز بود. پرسپولیس در بازی‌های رفت و برگشت مقابل هوادار به تساوی رسید و به ویژه در هفته ۲۳ خیلی این موضوع به روند تیم لطمه زد. تیم‌های هوادار و همان طور که گفتم صنعت نفت آبادان قهرمانی را از پرسپولیس گرفتند و تیم تحت فشار قرار گرفت. چه بسا اگر این دو بازی را برده بودیم بچه‌ها در ادامه راه مقابل ذوب آهن و حتی سپاهان اصفهان با استرس بسیار کمتری بازی کرده و این قدر تحت فشار قرار نمی‌گرفتند.

هافبک سابق پرسپولیس در لیگ هفتم افزود: تصور خود من این بود که مثل لیگ هفتم، سرنوشت لیگ بیست و یکم هم به هفته آخر بکشد اما استقلال هم در هفته‌های آخر به ویژه مقابل فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان خیلی خوب بازی کرد تا جلوی این اتفاق را بگیرد. البته در لیگ هفتم ما بازی مستقیم با سپاهان اصفهان رقیب اصلی خود در تهران داشتیم و با انگیزه فراوانی مقابل حریف صف آرایی کردیم. حمایت تماشاگران هم مزید برعلت شد تا در دقیقه ۹۶ با ضربه سر سپهر حیدری آن گل به یادماندنی و تاریخی را زده و قهرمان شویم. فصل جاری اما شرایط فرق می‌کرد. پرسپولیس و استقلال بازی مستقیم خود را انجام داده بودند و رقابت بین این دو تیم به نوعی غیر مستقیم بود.

هافبک گلزن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس با اشاره به مشکلات خط میانی این تیم در فصل جاری، یادآور شد: من در اخبار خواندم احمد نوراللهی در حال بازگشت به ایران است. اگر واقعا او از شباب الاهلی قرار است جدا شود می‌تواند بهترین خرید پرسپولیس در فصل جدید لقب بگیرد. نوراللهی بازیکنی امتحان پس داده در پرسپولیس است که نقش مهمی در قهرمانی‌های گذشته این تیم به ویژه در لیگ بیستم داشت. به نظرم آقای درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس باید با جدیت پیگیر این موضوع باشند بلکه بتوانند این هافبک ملی پوش را برگردانند. فراموش نباید کرد پرسپولیس در فصل جاری از ناحیه خط میانی هم دچار مشکل بود. شاید ضعف دروازه یا خط دفاع و فرواردهای پرسپولیس بیشتر دیده شد اما این تیم در خط میانی هم نیاز به تقویت دارد.

عباس آقایی در خصوص مصاحبه اخیر یحیی گل محمدی و اعلام آمادگی برای ادامه همکاری با پرسپولیس به خاطر ۲ سال باقی مانده از قراردادش نیز اظهار داشت: یحیی گل محمدی سرمربی امتحان پس داده ای است. او از دانش و حالا تجربه کافی برخوردار است. مصاحبه اخیرش هم حکایت ازآن دارد که او می‌خواهد برای فصل آینده تیم جدید و قدرتمندی بسازد. به خاطر ۲ سال قهرمانی در لیگ برتر و صعود به فینال آسیا به همراه گل محمدی بهتر است به این مربی حداقل یک فصل دیگر اعتماد شود که به نظر می‌رسد تصمیم باشگاه هم همین باشد.

وی در پایان به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: چیزی که این روزها هیچ کس به آن اشاره نمی‌کند یا حرفی در این خصوص نمی‌زند بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیاست. به راستی فدراسیون فوتبال یا مسئولان باشگاه پرسپولیس در این راستا چه اقدامی‌انجام داده اند؟ چرا هیچ کس نمی‌گوید چه برنامه ای برای گرفتن این حق مسلم باشگاه پرسپولیس و همین طور استقلال دارد؟ همه از قهرمانی یا نایب قهرمانی دو تیم حرف می‌زنند و حتی این صحبت‌ها نزد کارشناسان نیز دیده می‌شود. این درحالی است که غیبت در لیگ قهرمانان آسیا و حذف پرسپولیس و استقلال آبروریزی بزرگی برای فوتبال ایران است اما ظاهرا حواس کسی به این موضوع نیست. بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا یک مطالبه جدی است که باید از سوی مسئولان فدراسیون، باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش و جوانان تا حصول نتیجه لازم پیگیری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلمران زارعی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    چه اخبار خوبی وقتی عرب ها نخواستنش دیگه تا آخرش بخونید تمام شد آقا احمد نور عربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی