سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
۲ |
۲
مدافع مورد علاقه گل‌محمدی به ترکیب اصلی بازگشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد فرجی مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت در بازی با تیم سابقش به ترکیب اصلی باز می‌گردد.

فرشاد فرجی مدافع شماره ۳ پرسپولیس در دقیقه ۲۴ دیدار حذفی مقابل آلومینیوم آسیب دید و سعید آقایی جای او به میدان آمد. پس از آن بازی پزشکان پرسپولیس اعلام کردند مصدومیت فرجی از ناحیه مچ پاست و این بازیکن به سه هفته استراحت نیاز دارد.

استراحت فرشاد فرجی اما کمی طولانی تر شد. این مدافع ملی پوش نتوانست از بند مصدومیت مچ پا رهایی پیدا کند و در این مدت یحیی گل محمدی ترکیب‌های متفاوتی را در مرکز خط دفاع خود آزمایش کرد.

ابتدا سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت از زوج سید جلال حسینی و علی نعمتی استفاده کرد اما پس از بازی با سپاهان و دریافت ۲ گل از تیم اصفهانی نظر یحیی گل محمدی عوض شد. علیرضا ابراهیمی مدافع همیشه ذخیره پرسپولیس در فصل جاری جانشین سید جلال حسینی شد و کنار علی نعمتی زوج خط دفاع این تیم را تشکیل دادند.

درآستانه دیدار با شهرخودرو مشهد اما یحیی گل محمدی تصمیم جدیدی گرفت. او فرشاد فرجی تازه رها شده از بند مصدومیت را می‌خواهد کنار علی نعمتی قرار دهد! به نظر می‌رسد علی نعمتی و فرشاد فرجی جزو نفراتی باشند که برای فصل آینده مد نظر یحیی گل محمدی هستند. البته قرار است احتمال پورعلی‌گنجی هم جمع سرخ‌ها اضافه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آتش سرخ IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    آقای درویش لااقل یکبار هم شده جنم و لیاقت خودتو نشان بده، و با جذب سعید صادقی، حالا به هر قیمتی، به این کیسه کشها نشون بده کت تن کیه، گرفتن یک بازیکن خوب، می ارزه به ده تا بازیکن بدرد نخور مثل امسال، خدائی برای باشگاه هم هزینه کمتری داره،بیا بجای چندین بازیکن که نقش سیاهی لشکر را دارن، سه یا چهار تا بازیکن در حد پرسپولیس را جذب کنید، بازیکنانی مثل پورعلی گنجی، بیرانوند، صادقی، سروش و یک دفاع چپ عالی و نهایتا" یک فوروارد تمام عیار برزیلی ........
  • محمود IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    منصوریان و علی چینی بزرگترند این حرفها چیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی