نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
غوغا در دانشگاه صنعتی شریف/ تشویق شدید عادل فردوسی‌پور در حضور رئیس سازمان صداوسیما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس سازمان صداوسیما امروز سه شنبه ـ سوم خردادماه ـ در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد تا با آنها دیدار و گفت‌وگو کند.

در راستای برگزاری نشست‌های دانشجویی رییس سازمان صداوسیما، ظهر سه شنبه سوم خرداد ماه پیمان جبلی، با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در محل این دانشگاه، دیدار و گفت و گو کرد.

در ادامه این دیدار که همچنان در حال برگزاری است، نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی به قرائت بیانیه‌ها و خواسته‌های خود از رییس سازمان صداوسیما پرداختند.

یکی از دانشجویان هم در جریان این نشست چنین عنوان کرد که برخی از تشکل‌های دانشگاه‌های مختلف، از جمله تشکل انجمن اسلامی دعوت دانشگاه صنعتی شریف را برای حضور در این جلسه نپذیرفتند و به جلسه گفت‌وگو با رییس صداوسیما نیامدند.

غوغا در دانشگاه صنعتی شریف/ تشویق عادل فردوسی پور در حضور رئیس سازمان صداوسیما

همان طور که پیش‌بینی می‌شد، باز گرداندن چهره‌های محبوب تلویزیون، به ویژه عادل فردوسی‌پور مقابل دوربین‌های رسانه ملی، تقریبا خواسته‌ مشترک تمام تشکل‌ها بود که در دیدار به رییس صداوسیما مطرح شد و همراهی و شعار دانشجویان حاضر را به همراه داشت. دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف وقتی صحبت از عادل فردوسی‌پور به میان آمد، شعار دادند که او باید برگردد.

فردوسی‌پور از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بوده است و حالا به عنوان استاد با این دانشگاه همکاری دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    جالبه..ایشان می تواند استاد دانشگاه در معتبرترین دانشگاه ایران باشد. ولی حق فعالیت در تلوزیون را ندارد!!!!!!!!!! اگر ایشان موردی دارد چرا پس دانشجو پرورش می دهد.... قوانین فیزیک در مدیریت ایران کلا وارونه هسشتن!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی