سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
۰ |
۰
کری‌خوانی صلاح برای رئالی‌ها/ کارمان تمام نشده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد صلاح به شدت منتظر انتقام گرفتن از رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا است.

محمد صلاح، بازیکن مصری لیورپول، چند روز قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس، در شبکه‌های اجتماعی برای رئال مادرید کری خواند و به آنها هشدار دارد.

دو تیم لیورپول و رئال مادرید، هفتم خرداد، در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در پاریس به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف قهرمان این فصل معتبرترین جام قاره‌ای اروپا مشخص شود.

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول که اخیراً به صورت مشترک با هئونگ مین سون، به عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست یافت، در آستانۀ این دیدار حساس در شبکه‌های اجتماعی برای رئال‌مادرید و هوادارانش کری خواند و مدعی شد که هنوز کار سرخ‌ها تمام نشده است. صلاح با اشاره به فینال لیگ قهرمانان اروپا در توییتی نوشت: «هنوز کارمان تمام نشده است.»

این بازیکن ۲۹ ساله این شانس را خواهد داشت که در پاریس انتقام شکست مقابل رئال مادرید را که چهار سال پیش تیمش در کیف متحمل شد، بگیرد. صلاح در آن دیدار پس از برخورد با راموس از ناحیه شانه شدیداً مصدوم شد و با اشک زمین بازی را ترک کرد و روی نیمکت شکست تلخ تیمش را تماشا کرد. حالا او قصد انتقام دارد و از قبل هم گفته بود که ترجیح می دهد از بین منچسترسیتی و رئال مادرید (که در نیمه نهایی با هم بازی داشتند) رئال را در فینال ببیند تا بتواند با این تیم تسویه حساب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی