اشتباه بزرگ داور به ضرر استقلال/ آبی‌ها در روز پیروزی هم طلبکار شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک کارشناس داوری می‌گوید داور دیدار استقلال و مس اشتباه بزرگی انجام داده است.

نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت احمد محمدی در بازی مس رفسنجان و استقلال اظهار داشت: این اولین بازی پخش زنده محمدی بود و هرچند استقلال قهرمان شده بود اما این مسابقه برای آنها که می‌خواستند بدون شکست باشند حائز اهمیت بود و مس رفسنجان هم این بازی برایش مهم بود. محمدی تلاش کرد قضاوت خوبی ا نجام بدهد و اکثر کارت‌ هایی زردی که نشان داد، درست بود.

وی افزود:‌ اما اخراج دانشگر با کارت زرد دوم سخت‌گیرانه به نظر می‌رسید. دانشگر یک کارت زرد هم وقتی روی نیمکت نشسته بود گرفت. محمدی اگر می‌خواهد فصل آینده در لیگ برتر قضاوت کند باید جدی‌تر باشد و استارت‌های بهتری را در زمین بازی بزند و در جای‌گیری‌هایش هم دقت بیشتری داشته باشد. یکی از اشکالات برخی از داوران ما این است که در زمین جلوتر از توپ می‌دوند و همین مسئله باعث می‌شود در جریان بازی توپ به داور برخورد کند.

کارشناس داوری فوتبال در مورد خطای مشکوک پنالتی که در محوطه جریمه مس رفسنجان رخ داد، گفت: در آن صحنه من تصور می‌کنم مدافع مس رفسنجان روی آرمان رمضانی مرتکب خطای پنالتی شد اما داور این خطا را ندیده و به مهاجم استقلال کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۹۰+۲ نیز دروازه‌بان استقلال بیرون از محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد که داور این خطا را هم ندید. او باید برای فصل آینده روی فیزیک بدنی‌اش و استارت‌هایی که می‌زند بیشتر کار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    واسه ما که این فصل اگه برای کیسه پنالتی نگیرن نگران میشیم :))) دیگه آخر فصله‌ خواهشا خبرنگارا و داورا کمی دست پیش نگیرید تا فصل تموم بشه بره. :)))
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    قابل توجه هواداران پیروزی
  • اارسلان GB ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    ببینید ہمچی روشن است کہ لنگ ومافیا مخصوصا در داوری سازمان لیگ وصداوسیماوجراید ودر انتخاب بازیکنان ملی وبازی دادن وچہرہ ی خوب درست کردنوبردن نام بازیکن وتعریف تمجید از بازیکن توسط مجری لنگ نقش مہمی دارد یک تیم دراسات پیتی را قہرمان ملی میکننولی نمیدانن کہ لطمہ بہ فوتبال کشور میزنن چون مربی تیم ملی را ازاد نیست کہ انتخاب کنند اقایون اگر اقایان دستیار خوب بودند کہ تیمی را درعمل بہ مقامی میرساندن افایون چہ بیلانی دارند از مربی تیم ملی گرفتہ تاريخ دستیارشان چہ بیلانی دارند مربی تیم ملی باملوان میگن خوب کار کردہ مگہ اقای زارع الان بد کار کردہ پس زارع باید مربی تیم ملی شود چرا استعداد ہای کشور مثل دایی یا امیر خانیا شاہ فرہاد نباید مربی تیم ملی باشندبا حتی ہزینہ کمتر چرا چرا چرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی