نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اولین واکنش رسمی بنزما به ماجرای امباپه/ در مورد چیزهای کوچک حرف نمی‌زنم/ ماجرای استوری رپر معروف چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم بنزما ستاره باتجربه رئال‌مادریددر مورد مسائلی که در ماجرای انتقال نافرجام کیلیان امباپه به رئال اتفاق افتاد شفاف‌سازی کرد.

کریم بنزما ستاره رئال مادرید، در گفت‌وگویی به موضوع تمدید قرارداد امباپه واکنش تندی داشت و اظهار داشت که آن شنبه فینال مهمی در پیش دارند و وقت ندارد تا در مورد چیزهای کوچک حرف بزند.

پرونده جنجالی انتقال کیلیان امباپه شنبه شب گذشته بسته شد و در نهایت این ستاره آینده‌دار فوتبال با وجود تلاش‌های فراوان باشگاه رئال مادرید برای خریدش، تصمیم گرفت حضورش در پاریس را تا ۲۰۲۵ تمدید کند. این موضوع رئالی‌ها را شدیداً عصبانی کرد زیرا آن همه چیز را نهایی می‌دانستند و انتظار امضا قرارداد ستاره فرانسوی را می‌کشیدند.

کریم بنزما که هموطن امباپه است و در تیم ملی فرانسه کنار هم توپ می‌زنند، پس از انتشار خبر تمدید کیلیان با پی‌اس‌جی، با انتشار چند استوری به این ماجرا واکنش نشان داد و به طور تلویحی ستاره هموطنش را به خیانت متهم کرد، اما خودش می‌گوید استوری با لوگوی اینستاگرام و استوری تصویر توپاک، خطاب به امباپه نبوده است.

این بازیکن حالا گفت‌وگویی در این مورد واکنش نشان داده: «هر کسی می‌تواند هر کاری که دلش می‌خواهد را انجام بدهد. خیانت؟ برای چه؟ هر کسی روی کار خودش تمرکز دارد. دلیلی ندارد که امباپه یا بازیکنان دیگر با من تماس بگیرند. هر کسی در مورد آینده‌اش تصمیم می گیرد. من با آرامش در اینجا هستم و برای بازی شنبه آماده می‌شوم و وقت ندارم تا در مورد چیزهای کوچک حرف بزنم.»

او در ادامه گفت: «هر کسی کار خودش را می‌کند. من هم مثل همه شگفت‌زده شدم. او بازیکن پاریس است و ما شنبه بازی داریم. استوری آرم رئال‌مادرید علیه امباپه نبود. آن استوری را منتشر کردم چون عاشق رئال‌مادرید هستم. هر یک ماه و نیم عکس‌های توپاک را منتشر می‌کنم چون هنرمند محبوب من است. پیامی پشت آن عکس نبود. اگر پیامی برای فردی داشته باشم، مستقیم می‌گویم. رئال مادرید بزرگ‌ترین باشگاه دنیا است. می خواستم به آرم رئال اشاره کنم و بگویم که باید لیگ قهرمانان را ببریم.»

امباپه در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته بود که با بنزما صحبت خواهد کرد و در مورد تصمیم به او توضیح خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    امباپه شخصیت و آبروی خودش را به پول فروخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی