بازی‌های دوستانه تیم ملی به نوبت در حال لغو است/ بدترین آماده‌سازی در مسیر جام‌جهانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در روزهای اخیر شنیده‌ها حاکی از تلاش فدراسیون برای برگزاری دیدار با اسپانیا و پرتغال پیش از شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده است.

تیم ملی ایران بعد از اتفاقات تلخ پیش‌آمده در دوران مارک ویلموتس و شکست مقابل بحرین و عراق تا یک‌قدمی عدم‌حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا پیش رفت اما بعد از حضور دراگان اسکوچیچ شاگردان مربی کروات موفق شدند با پیروزی مقابل هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب کنند و در این مرحله با ۲ برد مقابل سوریه و عراق و یک برد مقابل امارات و لبنان و یک تساوی برابر کره‌جنوبی روز ۷ بهمن ۱۴۰۰ یعنی ۲۹۸ روز مانده به آغاز رقابت‌ها صعود خود را به جام‌جهانی قطر قطعی کنند. از لحظات آغاز جشن صعود به جام‌جهانی قطر وعده‌ها و شعارهای مدیران فدراسیون برای آماده‌سازی مناسب یوزهای ایرانی آغاز شد.

از اواسط فروردین ۱۴۰۱ زمزمه و شایعات حاکی از دیدار ایران با نیوزیلند بود و این گمانه‌زنی‌ها از روز ۲۰ فروردین با صحبت‌های حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال رنگ‌وبوی جدی‌تری گرفت و از سوی صداوسیما برگزاری این دیدار اعلام شد. روز ۲۲ اردیبهشت هم فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای خبر از دیدار با کانادا در شهر ونکوور داد. حمید استیلی سرپرست تیم ملی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر از برگزاری بازی مقابل اکوادور داد و تنها چند روز بعد از انتشار خبر احتمال لغو این دیدار در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه در رسانه ملی در تاریخ ۳۰ اردیبهشت سنگال به‌عنوان آلترناتیو احتمالی این دیدار درصورت لغو اعلام شد. کامرانی‌فر در وعده‌های متوالی خود در برنامه فوتبال برتر در تاریخ ۱۹ اردیبهشت خبر از برگزاری دیدار احتمالی با آلبانی داد. همچنین بعد از برگزاری قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ ۱۲ فروردین زمزمه‌ها حاکی از برگزاری رقابت با تیم‌های آرژانتین و برزیل بود که البته مثل نمونه‌های گذشته هیچ‌وقت از سوی مسئولان مطلع مهر تایید بر آن زده نشد و گاهی با تکذیب خود سعی بر پیش‌بردن برنامه‌های خود در سکوت خبری داشتند اما در روز اول اردیبهشت برگزاری این دیدار به‌طور کامل منتفی شد و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بعد از هفته‌ها برگزاری آن را به بعد رقابت‌های جام‌جهانی موکول کرد.

در روزهای اخیر شنیده‌ها حاکی از تلاش فدراسیون برای برگزاری دیدار با اسپانیا و پرتغال پیش از شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده است. به جز نمونه‌های اشاره شده در حد فاصل ۱۲ فروردین تا امروز اسامی کشورهای کرواسی و روسیه نیز در رسانه‌ها شنیده شد که البته برگزاری آن چندان جدی نشد و در حد شایعه باقی ماند. حالا ۱۸۰ روز مانده به آغاز جام‌جهانی تنها دیدار قطعی و مسلم ایران مقابل کانادا در شرف لغوشدن است و ماحصل تمام این هیاهوهای خبری هیچ بوده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ن.ن LU ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    خوبان عالم را برگردانید
  • اصغر GB ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    وقتی از بهمن ماه صعود ایران قطعی شده بود و بیش از ۲۸۰روز تا آغاز جام جهانی فرصت داشتیم تا به حال هیچ دیدار تدارکاتی قطعی نشده پس بهتر است در فدراسیون را ببندند و مدیران و هماهنگ کننده ها و کادر فنی را بفرستند بروند دنبال کارشان تا بیشتر از این گند بالا نیاورده اند‌ فدراسیون که نیست مهدکودک باز کرده اند
  • ناشناس US ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    وقتی فدراسیون مملکت ما عرضه تدارک یه دیدار با کسورهای اروپایی رو نداره اونم رو حساب بی مسئولیتی رئیس فدراسیون بی توجهی لاف زدن الکی که ما پشتوانه تیم ملی هستیم و دلشون نمیاد برای فوتبال مملکتشون هزینه کنن خوب ازین بهترم توقعی نیست پس بهتره کرکره فدراسیون فوتبال ببندید تا ازین بدتر با ابروی نداشتتون بازی نکنید
  • محمد اکبری IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    آنچه عیان است چه حاجت به بیان است، بیشتر از این نمیشه انتظار داشت، تیم ملی فوتبال ما با شرایط موجود تنها امیدی که ازشون داریم، جام رو با آبرومندی ترک کنند و غرور ایرانی ها خیلی لطمه نخوره، این وسط فقط چیزی شبیه به معجزه میتونه باعث بشه تیم ما بتونه صعود کنه.
  • مجتبی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    اینا همه حرفه کسی با ما بازی نمیکنه،از بس خوبیم
  • J N IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    با این وضع ایران حتی جلوی آمریکا و برنده پلی آف اروپا هم مساوی نمیگیره! چه برسه صعود از دور گروهی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی