مجیدی این بازیکن را نمی‌خواهد؟/ قلم قرمز فرهاد روی اسم مهاجم قرضی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین قاسمی‌نژاد مهاجمی که از تیم شهر خودرو به استقلال آمد تا در این تیم بدرخشد به‌دلیل ناکامی‌اش در گل زدن، نیمه‌های فصل از تیم استقلال جدا شد و به گل‌گهر پیوست، اما این انتقال به‌صورت قرضی اتفاق افتاد. 

به نظر می‌رسید با اتمام فصل قاسمی‌نژاد که به‌صورت قرضی از استقلال جدا شده بود، برای فصل بیست و دوم لیگ برتر به جمع استقلالی‌ها اضافه شود، اما از قرار معلوم فرهاد این بازیکن را نمی‌خواهد و باشگاه استقلال قصد ندارد او را به تیم برگرداند.

قاسمی‌نژاد از جمله بازیکنانی بود که با سر و صدای زیادی به استقلال آمد؛ اما نتوانست در این تیم درخششی داشته باشد و جزو بازیکنانی بود که مجبور شد جمع استقلالی‌ها را ترک کند. طی سال‌های اخیر کم نبودند بازیکنانی که مثل این بازیکن با سر و صدا به استقلال آمدند ولی در این تیم کار خاصی انجام ندادند و از استقلال جدا شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابا مسعود IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    تیم های بزرگ اینگونه اند رئال مادرید بارسلونا چلسی استقلال اینترمیلان منچستر یوونتوس و ... حتی بزرگترین بازیکنان دنیا هم با تغییر باشگاه خود ممکن است آسیب ببینند و در باشگاه جدید خود ناموفق ظاهر شوند نظیر ریوالدو ، کاکا ، رونالدینیو ، خود مسی و خیلی های دیگر ... از خبرنگاران و رسانه ها خواهش می کنم سطح سوادی و کارشناسی خود را بالا برند و الکی علیه استقلال جوسازی نکنند و به تیم حکومتی خود بپردازند(لنگ حقیر) مردم دیگر کمتر گول میخورند ... پس جوسازی و دروغ و اتیکت زدن الکی ممنوعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی