پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک بررسی ساده نشان می‌دهد که یحیی گل محمدی برای فصل بعدی روی چه بازیکنانی نظر ندارد و این بازیکنان باید فکری به حال آینده خود کنند. 

این طور که از شواهد پیداست هنانوف، صفروف و تمیروف بازیکنان تاجیکی و ازبکی نتوانسته‌اند نظرها را جلب کنند و به همین دلیل جزو محتمل‌ترین خروجی‌های این تیم به شمار می‌روند.

از بین بازیکنان داخلی احمد گوهری، علی شجاعی، مهدی مهدی‌خانی، رضا اسدی، محمد شریفی جزو کسانی هستند که چندان مورد توجه کادرفنی برای فصل آینده نیستند.

از سویی دیگر وضعیت سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و رامین رضاییان هم خیلی مشخص نیست. هنوز از سمت یحیی گل‌محمدی در مورد این سه بازیکن پالس مثبت و منفی نیامده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    حیف استعدادهای آینده داری از جمله شریفی که در این سال‌ها به دست یحیی محو شدند!
  • ناصر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    حیف از تمیروف
    • سلام IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      نکنه این تمیروف بی خاصیت داداشته که میگی حیف از تمیروف این لامصب بی لیاقت که انگشت کوچیکه مهدی عبدی نمیشه پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد اون همه موقعیت خوب براش ساختن همش را خراب کرد اگه نصف اونارو گل کرده بود پرسپولیس الان صدر جدول بود تمام فوتبالیا بهش میخندن صدای همه در آمده میگن این کیه حتی لیاقت تیم محلات را نداره اونوقت شده مهاجم ثابت پرسپولیس اصلا وجود این بی لیاقت جزو عجایب تاریخ فوتبال ایرانه شاید با جادو جنبل خودش را آورد پرسپولیس همین امروز تمیروف بی خاصیت و اون دو تا تاجیکی باید اخراج بشن و تمیروف باید خسارت بده 80 در صد از قراردادش باید کسر بشه حیف مهدی عبدی که پا سوز این تمیروف پاس هم نمیده از وسط زمین میخواد گل بزنه بخدا قسم اینکاره نیست حتی لیاقت نوکریه پرسپولیس را نداره چه برسه به بازی کردن بدرد نخور شده مایه دق سوهان روح الدنگ
  • لنگ و دیگر هیچ... IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    والا اگه حقیقت رو بخواید از نظر من کل لنگیا یاید برن تو لیست مازاد... چون همشون رو هم دوزار نمی ارزن...فقط یه درخواست دارم. اگه امکان داره تمیروف رو مازاد نکنید چون شادی رو از کل ملت میگیرید..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی