ستاره استقلال لژیونری موفق در فوتبال اروپا خواهد شد/ تیم مجیدی باید از دقیقه صفر دروازه نفت را زیر آتش بگیرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان تیم استقلال اگر می‌خواهند به شرایط بازی مقابل شهرخودرو دچار نشوند باید از دقیقه اول مثل اواخر بازی با تیم مشهد به میدان بروند.

شاهین خیری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان، همچنین بازی پیش رو مقابل نفت مسجدسلیمان اظهاراتی را مطرح کرد.

پیش بینی تان از بازی استقلال مقابل مس رفسنجان برد دو بر صفر تیم مجیدی بود؟

من می‌دانستم استقلال در این بازی برنده می‌شود. چون استقلال در شرایط خیلی خوب روحی و روانی قرار دارد. انگیزه بازیکنان فوق العاده بالاست و طبیعتاً انتظار می‌رود چنین فوتبال زیبایی را از استقلال شاهد باشیم. اما کار برای استقلال خیلی هم راحت نبود.

چطور؟

دیدیم که در شروع نیمه اول تیم مس فوق العاده خطرناک ظاهر شد و اگر آمادگی حسینی و هوشیاری بچه‌های خط دفاعی نبود ممکن بود دروازه استقلال باز شود. یک اشتباه هم از ابوالفضل جلالی سرزد که استقلال شانس آورد دروازه‌اش در آن صحنه باز نشد. به هر حال وقتی شما تلاش می‌کنید شانس هم با شما همراه می‌شود. اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد.

بازی در نیمه دوم چطور بود؟

نیمه دوم استقلال کاملا با شناخت از تیم مقابل به زمین آمد و توانست از کانال‌های عبوری سمت راست و چپ و به ویژه چپِ تیم مس، در یک سوم دفاعی، مسیرهایی برای رسیدن به دروازه این تیم باز کند. حسین زاده فوق العاده آماده نشان داد و ثابت کرد تا چه اندازه بازیکن زهرداری است و در آینده می‌تواند یکی از بازیکنان خوب استقلال و حتی لژیونرهای موفق کشورمان در اروپا باشد.

ستاره استقلال لژیونر موفق در فوتبال اروپا خواهد شد/ تیم مجیدی باید از دقیقه صفر دروازه نفت را زیر آتش بگیرد

چرا تیم مس نتوانست دروازه استقلال را باز کند؟

پرس شدید بچه‌های استقلال روی هافبک‌های تیم مس مانع از توپ رسانی آنها به منشا و آذرپاد می شد. ما در این بازی دیدیم که بیشتر درگیری‌ها بین آذرپاد و بازیکنان استقلال بود و اکثرا در یک سوم میانی خطاهایی صورت می گرفتند که بازی متوقف می شد. همین‌ها باعث شد سرعت تیم مس گرفته شود. البته در نیمه دوم استقلال کامل سوار بازی بود و همانطور که گفتم دو گل هم زد. اگر ضربه نیمه اول حسین زاده به تیر نمی خورد می توانست در این بازی هتریک کند. ولی قطعا در تیم ملی می‌تواند یکی از ستاره‌های ایران در جام جهانی هم به شمار برود.

بازی استقلال در هفته آینده را چطور پیش بینی میکنید؟

بازی سختی در پیش است. تیم نفت مسجدسلیمان کاملا شبیه شهرخودرو فوتبال بازی می کند. به احتمال زیاد این تیم با پرس شدید روی بازیکنان استقلال مانع از حرکت نفرات کناری تیم مجیدی میشود. آنها می خواهند هر طور شده استقلال را از دروازه شان دور نگه دارند و می دانند با وجود نفراتی مثل یامگا و حسین زاده همچنین آرمان رمضانی که این هفته‌ها خیلی خوب ظاهر شده هر آن ممکن است دروازه شان باز شود. به همین خاطر برای اینکه شانس شان برای پیروزی را حفظ کنند و البته نبازند قطعاً روبه بازی درگیرانه در میانه زمین خواهند آورد.

به نظر شما استقلال می‌تواند این تیم را شکست بدهد؟

قطعاً هرکسی این پیش‌بینی را می کند، اما من نگران این هستم که شرایط مثل بازی با شهرخودرو گره بخورد. فرهاد مجیدی باید قبل از بازی با مسجدسلیمان یک بار دیگر بازی تیمش مقابل شهرخودرو را ببیند و حتی آن را برای بچه‌های تیم پخش کند تا ببینند چطور فرصت‌های مناسبی در نیمه اول و اوایل نیمه دوم از دست رفت. استقلال اگر می‌خواهد با برد و امتیاز ۷۰ لیگ را تمام کند باید از دقیقه صفر دروازه نفت مسجدسلیمان را زیر آتش بگیرد. در غیر این صورت و با گذشت زمان ممکن است کار گره بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    کاش ازشون میپرسیدید بعد از خروج یازده ساله از غار چه حسی دارید :))))))
  • کامران IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    با حرفاش کاملا موافقم ،استقلال باید با پرسه شدید رو دفاعه مسجد سلیمان تو همین نیمه اول چار پنجتا گل بزنه ،الان تو فوتباله روز دنیا تمامه تیمایی که زیبا بازی میکنن پرسه شدید رو دفاع اصله برنامشونه،اصلا من عشق میکنم وقتی استقلال پرس میکنه رو دفاع تیمه حریفا اونام سوتی میدن استقلال موقعیت نصیبش میشه.تیمه قهرمان باید شخصیته یه تیمه قهرمانو داشته باشه.برد با نتیجه یک هیچ یک هیچ ،اصلا یه هواداری که میاد بلیته دویست هزارتومنی میده نمیچسبه،مجیدی جونه مادرت به بازیکنا بگو با تمامه انرژیشون این بازیه اخرو بازی کنن یه گل که زدین خاهشن نکشین تو دفاع حمله کنین واسه گلایه بعدی بزارین هوادار یه بازی زیبا و هجومی ببین حداقل اون پولی که بابته بلیت میدن حلالتون باشه
  • مهدی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    یک جایی عنوان شده که استقلال ازدقیقه صفر، شروع به حمله نماید ممکن است استقلال ازدقیقه صفر استقلال گل بخورد و باتوجه به اینکه استقلال درپی افزایش امتیاز به ۷۰ است نتیحه معکوس بدهد و اولین شکست استقلال رقم بخورد و حتی ممکن است استقلال با نتیحه سنگین شکست بخورد چون نفت مسجدسلیمان می خواهد درلیک برترباشد و بالابردن جام قهرمانی استقلال با طعم شکست باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی