شماره ۱۰ جدید استقلال برای فصل آینده/ ستاره‌ای که مجیدی رو کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها در محافل فوتبالی صحبت از امیرحسین حسین‌زاده پدیده استقلال است.

امیرحسین حسین‌زاده جوان حالا زیر نظر فرهاد مجیدی به قدری پخته و عالی توپ می‌زند که دیگر نمی‌توان لقب پدیده را به او داد.

حسین زاده که با شماره پیراهن ۹۹ بازی می‌کند حالا تبدیل به یک ستاره شده است. بازیکنی که یک گل تماشایی به فولاد خوزستان زد و دو گل انفرادی به مس رفسنجان تا نشان دهد لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی حتی در جام جهانی است. به نظر می‌رسد همان طور که مهدی قایدی با راهنمایی و توصیه‌های فرهاد مجیدی (ستاره سابق استقلال) تبدیل به یک شماره ۱۰ واقعی شد، حسین‌زاده نیز در همین مسیر قرار گرفته است.

درهمین ارتباط شنیدیم امیرحسین حسین زاده قرار است فصل آینده نیز پیراهن شماره ۱۰ استقلال را بپوشد. شماره ای که در میان بازیکنان فعلی استقلال به نظر می‌رسد برازنده این جوان مستعد و بی‌حاشیه باشد. نکته‌ای که اغلب بازیکنان و نزدیکان باشگاه استقلال به آن معترف هستند شناخت فرهاد مجیدی و نزدیکی سرمربی آبی‌ها به شاگردانش است.

سرمربی استقلال به خوبی می‌داند چگونه شاگردانش را تهییج و از آنان بهترین بازی را بگیرد. اهدای پیراهن شماره ۱۰ می‌تواند بهترین پاداش برای جوانی باشد که تکنیکی ترین بازیکن آبی‌ها در فصل جاری بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا پرسپولیسی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    آفرین بر آقای مجیدی ک واقعا شجاعت دارن و اینچنین جوانهایی رو ب فوتبال ایران تحویل میدن،رمز موفقیت تیم استقلال و آقای مجیدی همین شجاعت و اعتماد ب جوانان است و باید آفرین گفت ب همچین مربی،من ب عنوان یک پرسپولیسی قدیمی تبریک میگم ب این آقا ک برخلاف مربی ما شجاعت و شهامت و دانش کافی رو در استفاده درست از جوانان دارند و اینچنین ستاره هایی میسازن
  • هدایت فارسی نسب IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    سلام عرض ادب واحترام خدمت همه سروران گلم خسته نباشید آقای حسین زاده واقعا بازیکنی بسیاردوست داشتنی وآینده داری هستش مبارکش باشه پیراهن شماره 10انشااله به همه آرزوهای فوتبالیش برسه دعای ماهواداران بدرقه راهت..کاش میشداین پیام‌منومیخوندازهمینجاسلام بنده روپذیراباشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی