نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
حضور کوتاه جهانبخش در فینال لیگ کنفرانس/ علیرضا طلسم علی دایی را شکست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش ایرانی تیم فاینورد فرصت زیادی برای هنرنمایی در فینال لیگ کنفرانس اروپا نداشت.

فاینورد دیشب در حالی مقابل رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفت که علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی نداشت. ملی پوش ایرانی فاینورد، نیمه اول را از روی نیمکت تماشا کرد و در شروع نیمه دوم هم شانس ورود به زمین را پیدا نکرد.

علیرضا جهانبخش که طی هفته های اخیر معمولا نیمکت نشین بوده، بالاخره در آخرین دقیقه بازی شانس حضور در زمین را پیدا کرد. او در دقیقه ۸۹ جای مالاسیا را در زمین گرفت تا اولین بازیکن ایرانی لقب بگیرد که در یک فینال اروپایی به میدان می رود.

با توجه به اعلام ۵ دقیقه وقت اضافه، علیرضا ۶ دقیقه فقط فرصت داشت تا به تیمش برای جبران تک گل خورده کمک کند. در این فرصت اندک اتفاق خاصی رخ نداد تا علیرضا به عنوان دومین ایرانی حاضر در یک فینال معتبر اروپایی، مثل علی دایی (۱۹۹۹) در حسرت کسب مقام قهرمانی بماند.

علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۱۹۹۹ عضو تیم بایرن مونیخ بود. مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران، فرصت بازی در آن دیدار را پیدا نکرد و از روی نیمکت، نظاره گر شکست ۲-۱ تیمش مقابل منچستریونایتد، طی کامبکی تاریخی بود.

جهانبخش امشب امیدوار بود که حتی در صورت بازی نکردن، تیمش به مقام قهرمانی لیگ کنفرانس دست یابد ولی شاگردان مورینیو به خوبی از تک گل خود محافظت کرده و قهرمان شدند.

حضور کوتاه جهانبخش در فینال لیگ کنفرانس/ علیرضا طلسم علی دایی را شکست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی