نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آخرین خبر از وضعیت تمدید ستاره پرسپولیس/ هافبک سرخ‌ها قول داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش که روز پنج شنبه با تمدید قرارداد مهدی ترابی یک گام محکم در نقل و انتقالات پیش رو را برداشته بود قصد داشت قرارداد میلاد سرلک را نیز تمدید و کارش را تکمیل کند اما چنین نشد.

میلاد سرلک هافبک پرسپولیس که در لیست اسکوچیچ قرار گرفته پنج شنبه گذشته برای کارهای خروج از کشور به فدراسیون فوتبال رفت تا مدارکش را برای سفر به ترکیه و کانادا به دپارتمان تیم‌های ملی ارائه کند.

سرلک بعد از خروج از فدراسیون جلسه سرپایی با محمد محمدی معاون پرسپولیس، برگزار کرد و بدون گفت‌وگو با رسانه‌ها تنها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیشنهادی از تیمی دریافت کرده است، گفت: «از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم!»

تیم ملی فوتبال کشورمان وقتی که سفارت کانادا در ترکیه برای دریافت ویزا داده، باید فردا به استانبول سفر می‌کرد اما این دیدار تدارکاتی به دلایل سیاسی و غیرفوتبالی لغو شد. نکته جالب آن که مدیران باشگاه هفته گذشته مذاکراتی جدی برای تمدید قرارداد با این هافبک ملی پوش انجام دادند. میلاد سرلک اما همه چیز را به پس از پایان سفر تیم ملی ایران به کشور کانادا موکول کرد. شنیده‌هایی هم به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه این میلاد سرلک برای انتخاب تیم آینده‌اش همچون شجاع خلیل زاده قصد دارد با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران مشورت کند.

پس از برهم خوردن بازی تدارکاتی ایران و کانادا مسئولان باشگاه پرسپولیس بار دیگر با میلاد سرلک تماس گرفته و حتی از او خواستند روز جمعه (!) برای تمدید قراردادش در باشگاه پرسپولیس حاضر شود. رضا درویش که روز پنج شنبه با تمدید قرارداد مهدی ترابی یک گام محکم در نقل و انتقالات پیش رو را برداشته بود قصد داشت قرارداد میلاد سرلک را نیز تمدید و کارش را تکمیل کند اما چنین نشد. شنیدیم میلاد سرلک به مسئولان باشگاه پرسپولیس قول داد روز شنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و قراردادش با این تیم را تمدید کند.

این درحالی است که قرار است دیدار معوقه دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو مشهد روز یکشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. آیا میلاد سرلک یک روز قبل از این دیدار قراردادش را تمدید می‌کند؟ باید منتظر ماند و دید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی