هایجک سپاهان علیه سرخ‌ها نافرجام ماند/ ستاره تیم ملی به عشق دوران بچگی خود رسید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی مذاکراتی با سپاهان انجام داد ولی با وجود داشتن پیشنهاد مالی بالاتر از این تیم تصمیم گرفت به تیمی که از بچگی طرفدارش بود بپیوندد

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی که چند ماه قبل قراردادش را با شنزن چین فسخ کرد، مذاکراتش را برای پیوستن به پرسپولیس آغاز کرد تا فصل آینده پیراهن سرخ بر تن کند.

مرتضی طی چندهفته گذشته چند بار با مدیرعامل پرسپولیس صحبت‌های لازم را انجام دادند و به توافقات خوبی هم رسید.در دو جلسه اول مذاکرات، توافقات کلی حاصل شد ولی چند روز قبل توافق روی جزئیات هم بدست آمد و پورعلی گنجی موافقت خود را برای پیوستن به پرسپولیس اعلام کرد. مرتضی که قبلا هم سابقه کار با یحیی گل محمدی را در کارنامه دارد، ارتباط بسیار نزدیکی با سرمربی پرسپولیس دارد و حتی مدتی هم با این تیم تمرین می‌کرد تا به شرایط آرمانی برسد. پورعلی گنجی بعد از مصدومیت سنگینی که برایش به وجود آمد و عمل جراحی که انجام داد، مدت‌هاست که تمرینات خود را به صورت فشرده انجام می‌دهد تا مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد.

مرتضی که در مصاحبه‌های خود هم از علاقه به پرسپولیس و بازی در این تیم صحبت کرد، دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی به صورت فیکس به میدان برود تا بتواند یکی از مسافران تیم ملی برای جام جهانی باشد. پورعلی گنجی در مذاکراتی که با پرسپولیسی‌ها انجام داد، به توافق نهایی رسید و قرارداد ۲ ساله خود را هم امضا کرد ولی رسانه ای شدن این موضوع و انتشار عکس مرتضی به هنگام قرارداد به بعد از پایان لیگ موکول شد. پرسپولیس در این فصل به شدت در خط دفاعی مشکل داشته و عملکرد خط دفاعی این تیم اصلا خوب نبوده است. با آمدن پورعلی گنجی به احتمال فراوان خط دفاع پرسپولیس سر و شکل بهتری خواهد گرفت، هرچند مرتضی مدت زیادی است که از شرایط مسابقه به دور است. نکته جالب در خصوص پورعلی گنجی این است که او یکی از بازیکنانی بود که هر ساله موقع نقل و انتقالات صحبت از پیوستنش به پرسپولیس به میان می‌آمد.

مرتضی که از نفت تهران چهره شد و به تیم ملی رسید در سال‌های اخیر ترجیح داد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و به لحاظ مالی قراردادهایی به مراتب بهتر از لیگ ایران ببندد.مرتضی از زمان حضور برانکو در پرسپولیس هر ساله در لیست نقل و انتقالات این تیم قرار می‌گرفت ولی به دلیل داشتن قرارداد یا پیشنهادهای بهتر قید بازگشت به ایران را می‌زد، ولی حالا در آستانه جام جهانی تصمیم گرفته که به ایران برگردد و در تیم موردعلاقه اش بازی کند.

گفتنی است قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس ۲ ساله خواهد بود و این بازیکن تا پایان لیگ بیست و سوم بازیکن پرسپولیس است. نکته جالب در خصوص پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی این است که در حین مذاکرات طرفین باشگاه سپاهان با ارائه یک پیشنهاد عالی قصد داشت مرتضی را از چنگ پرسپولیس در بیاورد و به اصطلاح این بازیکن را هایجک کند.

مرتضی مذاکراتی با سپاهان انجام داد ولی با وجود داشتن پیشنهاد مالی بالاتر از این تیم تصمیم گرفت به تیمی که از بچگی طرفدارش بود بپیوندد. برادر مرتضی به شدت استقلالی است ولی مادر او و خودش از طرفداران سرسخت پرسپولیس هستند. پورعلی گنجی از سال‌ها قبل به دوستانش اعلام کرده بود که روزی برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و پوشیدن پیراهن این تیم یکی از آرزوهای فوتبالی او محسوب می‌شود. آرزویی که بالاخره محقق شد و این ستاره تیم ملی فصل آینده در تیم محبوبش توپ خواهد زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سپاهان IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    اخه سپاهان بازیکنی که دو سال بازی نکرده میخواد چیکار مفت چنگ خودتون
  • حسین DK ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    بله سپاهان چون ستاره زیاد داره، پورعلی گنجی اونجا بره دیگه برای انتخاب بازیکن برای جام جهانی دیده نمیشه.همون پیروزی براش بهتر هست.
    • سورن DK ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      lمگه با اون همه بازیکن عالی که از پرسپولیس و استقلال گرفتید چه کار کردید؟! آبروریزی آسیایی! فقط ادعا ... داداش اون یکی دوتا موفقیت نصفه نیمه هم به قول مسعود شصتچی اشتباهی بود.
  • امید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    توکه راست میگی اگه پیروزی عشق دوران بچگیش بوده پس براچی باسپاهان مذاکره کرده؟؟؟بگوفکرمیکردم سپاهان پول خیلی گنده بم میده👍
  • سورن DK ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    لابد همون عزت قرنیه مشکی با 12 کیلو اضافه وزن بدردتون میخوره!!!
  • پرسپولیس پورتو ایران IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    پرسپولیس حتلش خوب نیست ولی اگه بازیکنان خوبی بیان حال پرسپولیس خوب میشه من پرسپولیسی هستم...
  • علی تاجی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    امیدوارم با این خریدهایی که میکنید برای فصل جدید دیگه بهانه نداشته باشید و آسمون رسمون نبافید.
  • طلایی دلان IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    بزرگیتابنازم سپاهان کبیر که همه ارزوی پوشیدن زردطلائیتادارن
  • مهدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    فکرکنم یحیی میخاد خانه سالمندان واحیا کنه
  • سپاهان قهرمان IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    امیدوارم مدیرامون فقط دانیال ونورافکن رو نگه دارن ولی هرکسی رو خواستن بدن بره
  • Parsa 2127 US ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    پورعلی گنجی گفت ژاوی بهم گفته بیا با بچه های بارسا تمرین کن ولی من چون رئالی بودم نرفتم با اینکه هیچکی نمیفهمید ، با این اوصاف نمیتونسته با سپاهان مذاکره کنه چون پرسپولیسیه خخخخخخ
  • Hamidreza shamsaei IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    خدایش ضربات سرش را فراموش نمیکنم.امیدوارم مثل قبل بدرخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی