چشم دیدن فوتبال پاک تیم مجیدی را ندارند/ می‌خواهند قهرمانی استقلال را لوث کنند/ اسم تیم فرهاد باید در کتاب گینس ثبت شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: به نظر می‌رسد آنهایی که از قهرمانی استقلال شوکه شده‌اند به هر بهانه‌ای می‌خواهند حال هواداران این تیم را هم بگیرند.

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با تعویق مسابقات هفته پایانی لیگ برتر و تحت الشعاع قرار گرفتن جشن قهرمانی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید که جشن استقلال به تاریخ نامعلومی موکول شد؟

واقعا باعث تاسف است که در فدراسیون فوتبال ایران کسانی نیستند که یک برنامه ساده برای برگزاری یک مسابقه را تدارک ببینند. این چه معنی دارد که بازی تیم قهرمان که دیگر همه چیز در این فصل برایش تمام شده به تعویق بیفتد؟ چرا با هواداران این کار را می‌کنید!

اما قبول دارید که قرار بوده بازیهای هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود؟

این برای وقتی است که وضعیت تیم قهرمان مشخص نیست. مثلاً دو تیم یا سه تیم در هفته پایانی ممکن است با یک برد، مساوی یا باخت جایشان تغییر کند. نه استقلال که از ۳ هفته پیش قهرمانی‌اش مسجل شده.است. باید بازی استقلال را برگزار می‌کردند تا هر طور شده مردم به زحمت نیافتند.

چه زحمتی؟

من خبر دارم خیلی از هواداران استقلال برای شنبه شب و روز یکشنبه بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما گرفته بودند تا به تهران بیایند و به استادیوم آزادی بروند. خیلی‌ها دو روز اول هفته مرخصی داشتند تا امروز به تهران بیایند و در جشن استقلال شرکت کنند. به طور کلی برنامه خیلی‌ها به هم خورد. از جمله برنامه‌های خود باشگاه.

چشم دیدن فوتبال پاک تیم مجیدی را ندارند/ می خواهند قهرمانی استقلال را لوث کنند/ اسم تیم فرهاد باید در کتاب گینس ثبت شود

باشگاه چرا؟

باشگاه هم برای این جشن برنامه ریزی کرده بود. با خیلی‌ها در ارتباط با این موضوع هماهنگی انجام شده بود تا در روز جشن کنار تیم محبوبشان باشند. اما یک تصمیم غیرمنتظره از سوی سازمان لیگ تا این اندازه همه را به دردسر انداخت.

به نظر شما طرفداران استقلال باز هم در تاریخ جدید برگزاری بازی هفته آخر تیم شان، همان شور و حال را خواهند داشت؟

قطعاً هواداران هر لحظه و هر زمان در جشن قهرمانی تیم محبوبشان شرکت کنند خوشحال می‌شوند اما همین که از هفته پیش خودشان را آماده جشن هشتم خرداد کرده بودند و برنامه‌شان به هم ریخت، توی ذوق شان خورد. امیدوارم این اشتباه باشد ولی از گوشه و کنار شنیدم که می‌خواهند با این کارها قهرمانی استقلال را لوث کنند.

چطور؟

آنهایی که چشم دیدن قهرمانی پاک استقلال را نداشتند از هیچ کاری دریغ نکردند.

نظرتان درباره قهرمانی استقلال چیست؟

استقلال در این فصل همه رکوردها را جابجا کرد. باید این قهرمانی در کتاب گینس ثبت شود. انشاالله بازی آخر را هم بدون باخت پشت سر می‌گذاریم تا استقلال هم اسمش را در کتاب گینس ثبت کند. تیمی که اینقدر کم گل خورد و نباخت و سه هفته زودتر هم قهرمان شد، از هر نظر شایسته ورود به کتاب گینس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    حالا تو چرا دلواپسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر پاکه چرا ناراحت می شوید..پس حتما مورد داره. که این گونه دلواپسی!!!!!!!!!! کرونای محرمانه.معیش. با پنالتی رکورد زدن. کمیته انظباتی و داوری استقلایی و بابا سجاد.
  • حسین IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    درودبر محمد نوری متعصب ودوست داشتنی حقا که جای تو الان درباشگاه خالی است گرچه درقلب یکایک هواداران دریا دل جای داری
  • ناشناس IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    استاد فقط گفتن جمله فوتبال پاک با تأکید فراوانت منو کشته...
  • گرگانی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    تو دیگه حرف نزن مگه خودت چشم دیدن موفقیت دیگرانو داری پنج قهرمانی پرسپولیس باید تو گینس ثبت شه پرسپولیس خیلی شال پیش بدون شکست قهرمان شد خدایش حرفایی میزنه یه بچه هم میتونه جواب بده پیشکسوت های پرسپولیس کجا این اقا کجا انگار بهش پول میدن فقط حرف بزنه و از کیسه تمحید کنه از پرسپولیس بد بگه امثال ایصون کسی نمیشناسه میخوان با صحبت در مورد پرسپولیس خودشون رو معروف کنن ادمین که کامنت پرسپولیسی ها رو چاپ نمیکنه اینبارموچاپ نمیکنه ‌لج پراکنی ها دیگران در مورد پرسمولیس رو مثل اب خوردن چاپ میکنه
  • سمیرا IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    درود بر جناب نوری
  • بابک IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    ٥بريك اينقدر ذوق زده شون کرده که توقع دارن برن کتاب گینس🤣😂😛
  • کلمران زارعی IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    یکی از حامیان استقلال آقای نوری بود خدا حافظت باشه هافبک خوش نقش دهه ۷۰ استقلال
  • مجتبی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    با سلام اول تبریک میگم به تمام ابی دلان که قلب شون واسه این تیم رویای تند تند میزن خدا رو شکر قهرمان شدیم پاک و مردان بدون این که بخواهیم مثل لنگ از بابا کمک بگیریم انشالا فردا جشن زیبا بگیریم تبریک تبریک به هم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی