نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پس از ۹ سال؛ استقلال تاریخ را تکرار کرد/ فرصت تیم فرهاد برای رکوردشکنی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی به رکورد امتیازی تیم‌هایی مانند پرسپولیس و سپاهان دست پیدا کرده‌اند که در لیگ ۱۶ تیمی و یک بازی مانده به آخر راه ۶۷ امتیازی شدند.

استقلال در حالی پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در جدول رده بندی لیگ برتر به امتیاز ۶۷ رسید که طی ده سال گذشته تنها یک بار و آن هم در لیگ برتر دوازدهم موفق شده بود به این امتیاز برسد.

نکته قابل توجه در ارتباط با رسیدن استقلال به امتیاز ۶۷ در فصل دوازدهم لیگ برتر این است که این تیم در حالی در بهار سال ۱۳۹۲ با همین تعداد امتیاز به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد که جدول رده بندی لیگ برتر آن فصل ۱۸ تیمی بود و استقلال به جای ۳۰ بازی ۳۴ هفته در طول فصل به میدان رفته بود اما استقلال حالا و در پایان هفته بیست و نهم در حالی یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر (۱۶ تیمی) توانسته (به عنوان صدرنشین جدول) امتیاز ۶۷ را به خود اختصاص ‌دهد که هنوز پنج مسابقه کمتر از آن فصل برگزار کرده است.

پس از ۹ سال؛ استقلال تاریخ را تکرار کرد/ فرصت تیم فرهاد برای رکوردشکنی

استقلال با کسب یک امتیاز در بازی هفته آخر رکورد امتیازی پرسپولیس در لیگ برتر نوزدهم و بیستم را هم خواهد شکست. سال هایی که پرسپولیس در لیگ ۱۶ تیمی فصل را با ۶۷ امتیاز به پایان رسانده و قهرمان شد.

یادآور می شود؛ استقلال در فصل یازدهم لیگ برتر و در حالی که در جدول ۱۸ تیمی به عنوان سوم دست پیدا کرده بود نیز توانست به امتیاز ۶۶ برسد. پیش از این هم تیم سپاهان در دو فصل نهم و یازدهم موفق شده بود با رسیدن به امتیاز ۶۷ قهرمانی را در ادواری که جدول مسابقات از ۱۸ تیم تشکیل شده بود به خودش اختصاص بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی