نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یامگا در مسیر ژستد شدن!/ شرایط روحی نامناسب و طلسم ستاره خارجی آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرتور کوین یامگا مهاجم ۲۵ ساله تیم استقلال که این روزها دور از دوران اوج آمادگی‌اش به سر می‌برد همچنان پایش به گلزنی باز نمی‌شود.

آرتور کوین یامگا که تاکنون در ۲۳ دیدار تیم استقلال توانسته ۱۰ گل برای این تیم به ثمر برساند آخرین بار در تاریخ پانزدهم اسفندماه موفق شد در دیدار مقابل گل گهر سیرجان هر دو گل تیم استقلال را مقابل این حریف کرمانی به ثمر برساند. گل اول او در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول و گل دومش از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۹ به ثمر رسید. پس از پایان آن دیدار در هفته بیست و یکم لیگ برتر این بازیکن در هفته‌های بیست و دوم تا بیست و نهم، هشت هفته است که موفق به گلزنی نشده.

یامگا در این بین در دیدار جام حذفی مرحله یک چهارم نهایی هم مقابل نساجی مازندران به میدان رفت اما آنجا هم پایش به گلزنی باز نشد تا ۹ دیدار متوالی بدون گل را پشت سر گذاشته باشد. آماری شبیه به دیگر مهاجم خارجی استقلال رودی ژستد که تاکنون در ۲۲ بار بازی برای استقلال تنها ۳ گل زده است و آمار تقریبی هر ۷ بازی یک گل را از خودش برجای گذاشته است. البته یامگا با ۱۰ گل در ۲۵ بار حضور در لیگ برتر آمار هر دو و نیم بازی در میان یک گل را از خود برجای گذاشته ولی فعلا در شرایط بدی بسر می‌برد.

ناگفته نماند؛ نزدیکان به تیم استقلال معتقدند یامگا در شرایط روحی همیشگی به سر نمی‌برد. با این همه این فرانسوی ۲۵ ساله تنها یک بازی دیگر در داین فصل فرصت دارد که طلسم ۹ بازی اخیر را بشکند و پایش را به گلزنی باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی