آندرانیک تیموریان
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: سپاهان و پرسپولیس در بهترین شرایط خود به سر می‌برند اما در کورس قهرمانی از استقلال جاماندند.

آندرانیک تیموریان بازیکن ساببق استقلال از مسائلی که پیرامون قهرمانی این تیم عنوان شده ناراحت است. او در مصاحبه ای به این ادعاها پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید:

*استقلال به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید. این عنوان لیاقت تیمی بود که تا اینجای لیگ باختی در کارنامه‌اش به ثبت نرسیده است.

*امسال شرایط ویژه‌ای برای استقلال حاکم بود، چرا که چند سالی به مقام قهرمانی در لیگ نرسیده بود و هواداران این تیم انتظار داشتند که بتواند پس از سال‌ها جام را به خانه بیاورد و از تیم انتظار موفقیت داشتند و همین موضوع فشارهای زیادی را روی دوش کادر فنی و بازیکنان گذاشته بود.

*در مورد افرادی که اعتقاد دارند آبی‌پوشان در لیگی عنوان قهرمانی را به دست آوردند که سطح آن پایین بود، باید بگویم من ذره‌ای این حرف را قبول ندارم، این حرف‌ها چیست؟ سپاهان و پرسپولیس در بهترین شرایط خود به سر می‌برند اما در کورس قهرمانی از استقلال جاماندند.

چه کسی گفته سطح لیگ برتر پایین بود؟/ آنها حق ندارند قهرمانی استقلال را زیر سوال ببرند

*استقلال بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد و این یک اتفاق بزرگ برای فرهاد مجیدی و شاگردانش است.

*برای من که در استقلال بازی کردم و هوادار این تیم بودم قهرمانی آبی‌ها دنیایی ارزش داشت، آنها با همدلی و اتحاد جام گرفتند و هیچکس نمی‌تواند قهرمانی آنان را زیر سوال ببرد.

*کادر فنی و ستاره‌های استقلال باید حفظ شوند. در سال‌های گذشته یکی از بزرگ‌ترین معضل‌های استقلال جدایی نفرات تاثیرگذار تیم بود که امیدوارم این فصل چنین اتفاقی رخ ندهد.

*آبی‌پوشان یک تیم جوان، مستعد و با انگیزه را در اختیار دارند که اگر نفرات این تیم در کنار هم حفظ شوند می‌توانند سال‌های سال برای استقلال افتخارآفرینی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاوه IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    لیگ برتر امسال که خیلی سطحش پایین بود اصلا افتضاح بود کافیه به امار استقلال بویژه در امید گل نگاه کنید
  • 6 IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    اولي ناپاك در ليگ سطح پايين.... كوپا امجديه كجايي!؟
  • سلطان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    عجب هافبک دفاعی بود بعد از انقلاب بهترین هافبک دفاعی بود بعد از محمود فکری گلادیاتور واقعی بود ای کاش جلوی اون تیم کره ای در نیمه نهایی اسیا محروم نمیشد عجب قدرت بدنی داشت گلش به بویرام یک چیزه دیگه بود
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    خب چرا بتون برمیخوره. از هر نظر، نه تنها از نظر کیفیت فوتبالی، از هر نظر لیگ داغونی بود.
  • Hamid IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    پ ن پ فقط کیسه ها حق دارن گلات قهرمانی پرسپولیس کبیر رو ببرن زیر سئوال اتفاقا امسال معلوم شد با چه امتیازهایی قهرمان شدید **یتیم و گریه میاموز **❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • ساوالان IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      کدام لیگ اقای تیموریان.. اول فصل با دخالت وزارت قهرمانی لیگ را مشخص کردند.. الان هم خودتان می دانید این جام قلابی هست. به زور می خواهید. تطهیر کنید.. از چه هراسان هستید. از معیشت یا اون پنالتی های هدیه داده شده..یا از اون کرونای محرمانه فصلی که فقط یازیکنان استقلال می گیرند شبانه خوب می شوند. یا اون احکام کمیته انظباتی که چشم بر تمام تخلفات استقلال بست. یا اون کمیته داوران و سازمان لیگ.لابی استقلال بودند. و فوتبال برتر که بازوی استقلال در قهرمانی بود. این امدادهای غیبی اگه با دولت جدید نمی رسید استقلال امسال سجده شکر برقرار می کرد. ثابت شد که چرا استقلال بدون بابا هیچوقت کاپ نمی اورد . چه دوره احمدی نزاد و چه حالا و8سال قبلی لابی نداشتید کل لیگ را به گفتن بابا صرف کردید . الان فعلا اعتراض نیست چون فوتبال پاک هست و استقلال قهرمان . سالهای اینده استقلال موفق نشد باز همان داستان بابای من کجایی!!!!!
  • سیداسحق علوی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    اگه سطح پایین بود پیروزی سپاهان چقد بدبخت بودن که قافیه رو باختن
  • جواد IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    چرا قهرمانی استقلال اینقد به بعضی ها فشار آورده که نمیدونن چی میگن...چطور پرسپولیس قهرمان میشه بچه ها شیر بودن و هر هرحرف مفتی دیگه میزنین اما تحمل تیم بالاتر از خودتنو ندارین. خجالت کشیدن رو برا این وقتا گذاشتن... اگه سطح لیگ پایین بوده چرا دارین خودتنو جر میدین دوم بشین چرا مظلوم نمایی میکنین و هی میگن نزاشتن پرسپولیس قهرمان بشه پس معلوم شد سال های قبل میزاشتن قهرمان بشین با کمک و حمایت و رانت....سال ها جان کندین که شاید تو آسیا خودی نشون بدین ولی آسیا تیم بزرگ میخواد که شما مال این حرفا نیستین.....فقط در دهنتنو ببندید حرف اضافه نگین و به قهرمانی با صلابت استقلال احترام بزارین و تعظیم کنید......استقلال قهرمان عشقه.
  • محمود IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    این آقای تیموریان توی این ده سال کجا بوده که حالا آمده نظر میده
  • بهزاد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    دقیقا همینطوره اگر بازیهای تیم قهرمان را آنالیز کنند می‌بینند که این تیم در بیشتر دقایق بازی مستقیم، دفاع مستقیم و زیر توپ کشیدن و ضد حمله در دستور کارش بود و به همین سبک نتیجه گرفت!
  • داوود IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    معلومه چقدر سطح لیگ بالا بود از عمد وی ای آر نیاوردن به بقیه ی تیما کلک زدن گلر ها راحت بیرون هیجده توپ رو با دست میزدن مربی ها در حین بازی برا اعتراض به داور تا وسط زمین می اومدن کمیته ی انضباطی اتفاقات را بصورت دلخواه رسیده گی میکرد دستگیر ی و بر کناری و اخراج مسئولان فدراسیون که دیگه جای خود داره لیگ از این حرفه ای تر نمیشه
  • دریکوند IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    پیروزی به اندازه سالهای قبل خوب بود فقط بابا رفته بود
  • صادق US ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    کسانی مثل کمیته انضباطی و داوری و نکونام و عنایتی که با باج دادن به استقلال قهرمانی این تیم که به زور یک نهاد پر قدرت که آقای مصطفوی آنرا افشاد کرد زیر سئوال زیر صفر می رود .
  • جعفرسرباز نمین IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    آقای تیموریان جوش نزن پنج سال پی درپی قهرمان شدیم حتی یک بار ازاعضای تیم لب به سخن نکردن مواظب خودت باش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی