نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مذاکرات آغاز شد؛ مدافع فولاد خوزستان زوج پورعلی‌گنجی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موسی کولیبالی مدافع فولاد خوزستان مدنظر پرسپولیس قرار گرفته است و احتمالاً زوج مرتضی پورعلی‌گنجی در فصل بعد خواهد بود.

پرسپولیس بعد از جدایی محمدحسین کنعانی زادگان در تابستان گذشته، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را به خدمت گرفت و در نیم فصل هم وحدت هنانوف به عنوان یک مدافع میانی به جمع سرخ پوشان اضافه شد. در کنار این نفرات، سیدجلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس و فرشاد فرجی هم حضور داشتند تا یحیی گل محمدی در این فصل مجموعا ۵ مدافع میانی در اختیار داشته باشد. با این حال عملکرد مدافعان پرسپولیس در این فصل چنگی به دل نزد و گل محمدی بارها مجبور شد در این پست تغییر ایجاد کند.

در چند فصل گذشته که پرسپولیس قهرمان شد، خط دفاع این تیم بهترین عملکرد را داشت و همواره کمترین گل خورده را به نام خود ثبت می کرد ولی در این فصل نقطه قوت پرسپولیس به نقطه ضعف این تیم تبدیل شد. برای فصل آینده، گل محمدی قصد دارد چند مدافع جدید را به تیمش اضافه و جانشین مدافعان فعلی کند. تکلیف سید جلال که به اواخر فوتبالش نزدیک شده، وضعیت نامشخصی دارد و مشخص نیست این بازیکن در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر. علیرضا ابراهیمی که اولین خرید پرسپولیس در این فصل بود، از این تیم جدا خواهد شد و ممکن است وحدت هنانوف هم همین سرنوشت را پیدا کند.

از طرفی وضعیت خدمت سربازی فرشاد فرجی هم معلوم نیست و ممکن است این بازیکن فصل آینده را در یک تیم نظامی سپری کند. مدیران پرسپولیس در اولین گام برای تقویت خط دفاعی خود با مرتضی پورعلی گنجی به توافق رسیدند و این بازیکن ملی پوش با قراردادی ۲ ساله راهی پرسپولیس خواهد شد. سامان فلاح مدافع تیم ملی امید و باشگاه پیکان دیگر مدافع مدنظر پرسپولیس است که صحبت‌های ابتدایی هم با این بازیکن انجام شده ولی برای مشخص شدن وضعیت نهایی فلاح باید تا پایان بازی‌های تیم ملی امید در ازبکستان صبر کرد.

گزینه بعدی پرسپولیس اما موسی کولیبالی مدافع فولاد است. موسی که سال‌هاست در ایران بازی می کند، سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با استقلال خوزستان در کارنامه دارد و مدافع باکیفیتی به حساب می آید. کولیبالی که قراردادش با فولاد به پایان خواهد رسید، طی چند روز گذشته مذاکرات مثبتی را با پرسپولیسی‌ها انجام داد و توافقات اولیه هم انجام شد. قرار است بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر، مذاکرات نهایی بین کولیبالی و پرسپولیس انجام شود و در صورتی که توافقات لازم انجام شود، موسی زوج پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی پرسپولیس برای فصل آینده خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه FR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    عالیه اگه بیارینش👌
  • آرش IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    بابا ماشاالله به این همه خرید یحیی تا فصل قبلی پول آب معدنی نداشت بعد هنوز فصل تموم نشده با یکی تمدید کرده دو نفر هم دارن میان پرسپولیس والله میترسم کشور این همه پول نداشته باشه ولی فردا نیاد دو تا باخت داد بگه نداشتن ما بازیکن بگیریم تا الان با پور گنجعلی به توافق رسیده با ترابی تمدید کرده بیراوند هم در شرف پیوستن و با کولیبالی هم داره پیشنهاد من نمی‌دونم به چاه نفت وصل هستید بعد آخر فصل میگن ما کمتر از استقلال خرج کردیم
    • محمد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      پول بورس هست که استقلال پرسپولیس پولدار کرده و دارن بازیکن میخرن۱۲
  • Matin IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    خرید های فصل بعد سلمانی. بیرانوند. پورعلی گنجی.دلفی. اسماعیلی فر
  • شاهین IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    رودیگر والابا راموس هم بیان فایده نداره...بابا مسعود باید بیاد
    • دو ستاره حلبی کیسه IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      سوزش گلات بعد قهرمانی جعلی بابا سجادیان تمومی نداره؟!!!خخخ چه حالی میده تا ابد قراره بخندیم به حسادتتون
  • عیسی ربیعی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    استقلال ستاره داره ، پورعلی کنجی و بیرانوند ، فایده نداره، لنگی ها
  • مهدی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    به به موسی !!! جانم به این دلاور خوش اومدی پیشاپیش
  • حمید IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    عمرا فولاد آسیایی و خوش حساب و پر امکانات رو ول نمیکنه بره تیم دره پیتی' که پولشو بخورنو با شکایت پول بگیره
  • رضا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    یحیی هرطورشده بایدکولیبالی روبخره وگرنه سال بعدهم همین آشه وهمین کاسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی