نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
۲ |
۴
رقم قرارداد دور از انتظار ستاره این فصل استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک یکی از بهترین و مفیدترین خریدهای استقلال در این فصل جذب امیرحسین حسین‌زاده از سایپا بود.

خیلی‌ها امیرحسین حسین‌زاده را بهترین بازیکن لیگ برتر می‌دانند. در تیمی که با فاصله و بدون شکست قهرمان شد،حسین زاده حسابی درخشید و جای خالی مهدی قایدی را به بهترین شکل ممکن پر کرد به طوری که بسیاری از کارشناسان او را بالاتر از یامگا و سایر ستاره‌ها بهترین بازیکن لیگ برتر می‌دانند.

در مورد حسین زاده شنیدیم استقلالی‌ها او را با اکراه از سایپا خریدند ولی انصافا خرید بسیار خوبی بود. رقم قرارداد این بازیکن هم بسیار پائین است ولی قاعدتا در سالهای دوم و سوم افزایش پیدا می‌کند. البته این احتمال هم هست که او ترانسفر شود چون طبق شنیده‌ها در قراردادش بند جدایی وجود دارد ولی طبعا باشگاه استقلال تمام تلاش خود را می‌کند که این بازیکن را حفظ کند چرا که به وجود او نیاز مبرم دارد.

رابطه فرهاد مجیدی با حسین زاده خیلی خوب است و حالا باید دید در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما خیال استقلالی‌ها حداقل بابت این که حسین زاده دو سال دیگر قرارداد دارد، راحت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    چقدر خوبه این پسر😍💙واقعا دمشگرررم،فکر کنم با بازیهای خوب و مفیدی که برای استقلال کرد دهان منتقدینش رو کلا بست..آفرررین پسر👏🔥💙 استعداد ناب و خالص که هر چقدر صیقل میخوره بهتر و بهتر میشود💪👏💙😍باشگاه باید با این استعداد ناب قرار داد بلند مدت ببنده تا از فروش این پدیده در آینده سود کند..
  • رضایاک IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    کیسه هر سال گرون ترین تیم لیگه، امسالم با ضد فوتبال و پنالتی های الکی و گل های خطا و امتیاز معیشتی قهرمان شد اگرنه هییییییچ چیزی برای ارائه نداشت جز ضد فوتبال و بکش زیرش و تمارض

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی