برنامه جدید حرف مجیدی را به کرسی نشاند/ فرهاد برای امتیاز ۷۰ نقشه دارد/ استقلال باید به سبک رئال و لیورپول عمل کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال می خواهد فصل آینده که فصل دشوارتری نسبت به امسال خواهد بود باز هم قهرمان شود باید از حالا برنامه هایش را استارت بزند.

علیرضا اکبرپور،‌هافبک تهاجمی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره برنامه جدید سازمان لیگ و دیدار پیش روی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهاراتی را مطرح کرد.

طبق برنامه جدید سازمان لیگ استقلال دوشنبه باید با نفت مسجد سلیمان دیدار کند. این بازی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

نفت مسجدسلیمان برای اینکه در لیگ ماندنی باشد خودش را مقابل استقلال به آب و آتش می‌زند تا امتیاز کامل را بگیرد. از این بابت قطعاً دیدار سختی در انتظار استقلال خواهد بود اما نباید از انگیزه‌های استقلال هم غافل بود.

به خاطر رکوردزنی؟

بله! استقلال تا اینجا بدون باخت بوده و قطعا تیم فرهاد هم با تمام وجود می‌آید تا رکوردش را حفظ کند و با پیروزی در بازی آخر قهرمانی را جشن بگیرد.

مجیدی گفته بود بدون ملی پوشانش بازی نمی‌کند. خبر داشتید؟

بله! حق با فرهاد مجیدی است. حالا هم که بازی‌ها به این شکل برگزار می‌شود حرفش به کرسی نشسته و این نشان می‌دهد که می‌خواهد با تمام قوا و کسب امتیاز ۷۰ قهرمانی را جشن بگیرد. یک قهرمانی بدون شکست که قطعاً در تاریخ فوتبال ایران ماندگار می‌شود.

 برنامه جدید حرف مجیدی را به کرسی نشاند/ فرهاد برای امتیاز 70 نقشه دارد/ استقلال باید به سبک رئال و لیورپول عمل کند

امیرحسین حسین زاده و سبک بازی‌هاش خیلی‌ها را به یاد شما می‌اندازد. نظرتان درباره این بازیکن چیست؟

از وقتی که اولین بازی حسین زاده را در استقلال دیدم گفتم فوتبالیست قابل و توانایی است. به طور کلی در فوتبال کسانی که بتوانند از یار مستقیمشان رد شوند کم داریم. اینها می‌توانند جزو بهترین‌ها باشند. حسین زاده به خوبی خودش را در اطراف محوطه جریمه صاحب موقعیت می‌کند. این تازه همه توانایی‌هایش نیست. من معتقدم با تلاش بیشتر از این هم بهتر می‌تواند باشد. پتانسیل او خیلی بیشتر از این حرفاست. شک ندارم قطعاً با تلاش و تجربه بیشتر می‌تواند لژیونر شود و به اروپا برود.

درباره نقل و انتقالات استقلال چه صحبتی دارید؟

همیشه در سالهای گذشته استقلال با مشکلات مدیریتی به ویژه در پایان فصل دست و پنجه نرم کرده و هر زمان که لازم بود تیم، آماده تمرینات پیش فصل شود استقلال یا مدیر نداشته یا سرمربی! این همه تغییرات در کادر فنی در سال‌های گذشته از دلایل اصلی عدم موفقیت تیم برای رسیدن به قهرمانی بود. اما حالا که مدیریت دارای ثبات شده انتظار چیز دیگری است.

چه انتظاری از مدیریت باشگاه دارید؟

از وقتی که آقای آجرلو مدیرعامل باشگاه شد نظم و انضباط مدیریتی در باشگاه سر و سامان گرفت. الان هم قطعاً کادرفنی نقاط ضعف‌هایی که در طول فصل داشته را پیدا کرده است. این رویه همه باشگاه‌های دنیا از جمله بارسلونا، رئال مادرید، لیورپول، منچستر و خیلی‌های دیگر است که کادر فنی بر اساس نقاط ضعفشان یارگیری می‌کنند. استقلال هم باید با حفظ اسکلت اصلی اش تیمی‌بسازد که برای حضور در فصل آینده بهتر از امسال باشد. چون سال آینده قطعاً از امسال سخت تر است و همه می‌خواهند قهرمان را از آن بالا به پایین بکشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    جااانم استقلال..پیش به سوی جام‌طلایی🏆💙🌟🌟💙🏆

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی