خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها/ پورعلی‌گنجی محروم نخواهد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرها آمده بود که ممکن است مرتضی پورعلی‌گنجی با محرومیت مواجه شود.

همانطور که در جریان قرار دارید، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست و قرار است بعد از چند سال دوباره به لیگ برتر برگردد و پیراهن پرسپولیس را برتن کند. بعد از قطعی شدن حضور مرتضی در پرسپولیس خبری منتشر شد که ممکن است این بازیکن چند بازی ابتدایی پرسپولیس در فصل آینده را از دست بدهد.آنطور که گفته شد، خرید جدید پرسپولیس با محرومیت (سال ۹۳) کشور را ترک کرد و با شروع لیگ بیست و دوم شاید اجازه بازی در لیگ برتر را نگیرد.

پورعلی‌گنجی بهمن ماه سال ۹۳ از تیم نفت به لیگ چین رفت. البته خرید جدید پرسپولیس قبل از رفتنش در بازی پیکان و نفت تهران اقدام به زدن کمک داور بازی کرد!‌ پورعلی‌گنجی در بازی پیکان و نفت که کم هم حاشیه نداشت با دست به سینه کمک داور بازی (علی میرزابیگی) زد. در آن بازی علی صفایی داور وسط بود و گزارشی به کمیته انضباطی فرستاد و در این گزارش اشاره‌ای به رفتار پورعلی‌گنجی داشت.

کمیته انضباطی هم بر اساس گزارش داور بازی و فیلم دیدار نفت و پیکان این بازیکن را محروم کرد. نکته اینجا بود که مرتضی پورعلی‌گنجی قبل از اینکه دوران محرومیتش را در ایران پشت سر بگذارد به چین رفت و محرومیتش را پشت سر نگذاشت.

حالا بعد از گذشت هشت سال از آن ماجرا یک بار دیگر این بازیکن قرار است به لیگ ایران بیاید و برای پرسپولیس بازی کند و خیلی از هواداران پرسپولیس نگران اعمال محرومیت بازیکن جدیدشان هستند. پیگیری های ما اما نشان می‌دهد، خطری متوجه پرسپولیس و پورعلی‌گنجی نیست و این بازیکن مشکلی برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت.

بر اساس بند ۷ ماده ۲۶ آیین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدت مرور زمان احکام و آرای صادره قطعیت یافته از زمان قطعیت تا ۵ سال است. بنابراین ماده قانونی از محرومیت قطعی پورعلی‌گنجی بیشتر از ۵ سال گذشته و این محرومیت از درجه اعتبار قضایی ساقط شده و به این ترتیب محرومیتی شامل مدافع جدید پرسپولیس نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشتایی توهمی DE ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    شیش تاییا الان ایمیل میزنن AFC میگن پورعلی گنجی رو محروم کنین
  • محسن IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    زندگی نامه طرف رو نوشت تا بگه محروم نیست!
  • آسمان آبی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    پس موضوع خدمت سربازی پورعلی گنجی چه میشه ؟ معافیت کفالت مادر هم شاملش نمیشه چون برادر بزرگترداره ویا اون استفاده کرده ویا نکرده درهرصورت سرباز هست.
  • آسمان آبی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    اما باوجود این که طبق این قانون که محروم نیست سربازهست ومعافیت کفالت مادر هم شاملش نمیشه چون برادر بزرگتر داره وطبق قانون نمی تونه معاف بشه حالا برادرش از این قانون استفاده کرده باشه یا نکرده هم باشه باز باید بره خدمت سربازی
  • آره من یه لنگی هستم IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    این خبر فوق العادست... واویلاست. ما لنگی ها خیلی ازین موضوع خوشحال هستیم... والا
  • رضایاک IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    امسال کیسه با تحریک بازیکنای قدیمی به عدم پرداخت ها مدام سعی میکرد پنجره پرسپولیس بسته بمونه. واقعا متاسفم براتون که این شکلی کثیف قهرمان شدید و هنوز دست از این کارها برنداشتید. قهرمانی با گل های خطا و امتیاز معیشتی و پنالتی های الکی و ضد فوتبال و بکش زیرش و سعی در بسته نگه داشتن پنجره پرسپولیس. واقعا برای کیسه کش و کیسه چی و کیسه پوش و کیسه دوست متاسفم
  • علی IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    باشه محرومیتتم پیچونده شد رفت به همین سادگی ولی از مشمول بودن تو بیرانوند وفرجی ما که نمیگذریم حتی اگر سازمان نظام وظیفه بگذره همونطور که از امیری راحت گذشتید ولی زورتون به بازیکنای استقلال رسید البته خدا جای حق نشسته و امیری جوابشو گرفت اما اینبار درمقابل تبعیض سازمان نظام وظیفه کوتاه نمیایم بیرانوند پورعلی گنجی و فرجی هرسه مشمولن پورعلی بخاطر همین لیگ چینو به اینجا ترجیح داده بود چون میدونست مشموله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی