طوفان انضباطی پرسپولیس به سبک یحیی گل محمدی/ والیبال جنجالی ۳ پرسپولیسی را از لیست خط زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با پدیده، ۳ بازیکن تیمش را از فهرست سرخ‌پوشان برای این مسابقه خارج کرد.

پرسپولیس امروز در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم قعرنشین شهرخودرو است. سرخ‌پوشان با انگیزه بازپس‌گیری موقعیت خود در رتبه دوم جدول و تلاش برای اتمام لیگ بیست‌ویکم در کسوت تیم نایب قهرمان با هدف کسب ۳ امتیاز پا به میدان مسابقه می‌گذارند و در مقابل تیم مشهدی برای زنده ماندن شانس بقایش در لیگ برتر، راهی جز کسب پیروزی در مقابل پرسپولیس ندارد.

والیبال جنجالی ۳ پرسپولیسی با بیرانوند!

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از اتمام آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از رویارویی با پدیده، در شرایطی فهرست تیمش را انتخاب کرد که نام ۳ مهره کلیدی خود را از فهرست بیرون گذاشت. گل‌محمدی با خط قرمز کشیدن روی نام سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی، نسبت به بی‌انضباطی آن‌ها واکنش نشان داد. درباره این تصمیم سرمربی پرسپولیس گفته شده که سه بازیکن سرخ‌پوش بدون اطلاع او روز گذشته تمرین اختصاصی برگزار کرده و در مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی با علیرضا بیرانوند مسابقه والیبال داشته‌اند!

واکنش سیدجلال به تصمیم گل‌محمدی

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس دقایقی بعد از آن‌که مشخص شد نامش در فهرست سرخ‌پوشان برای دیدار با پدیده قرار ندارد، نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: «اگر کسی بگوید درگیری به وجود آمده است یا رفتار انضباطی رقم خورده است دروغ محض است. آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند هرگز چنین رفتاری نمی‌کنم».

حسینی با اشاره به این موضوع که در پایان فصل صحبت‌های خود را انجام می‌دهد، توضیح داد: «الان نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. در آخر فصل حرف‌هایم را می زنم ولی خواستم بگویم هرگز و تحت هیچ شرایطی بی‌نظمی را قبول نکرده‌ام و خودم هم با بی‌انضباطی شدیداً مشکل دارم. پس صحبت از درگیری یا هر آنچه در این زمینه بگویند به من نمی‌خورد».

۶ غایب بزرگ پرسپولیس در آخرین بازی خانگی فصل

سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی با تصمیم یحیی گل‌محمدی دیدار فردای پرسپولیس مقابل پدیده را از دست داده‌اند و در کنار این ۳ مهره کلیدی و باتجربه، سرخ‌پوشان وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

حامد پاکدل و سعید آقایی به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز در دیدار با تراکتور دیگر غایبان پرسپولیس در مسابقه فردا هستند تا ترکیب پرسپولیس با تغییر و تحولاتی پرشمار و در غیاب ۶ بازیکن کلیدی این تیم مقابل پدیده قعرنشین چیده شود.

منبع: فوتبال ۳۶۰

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی