نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش عنایتی به درگیری با نیمکت نشینان گل گهر/ چیزی گفتند که من خیلی روی آن عصبی شدم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: متأسفانه در فوتبال ما حد و اندازه‌ها از بین رفته‌ است یعنی اصلاً نگاه نمی‌کنیم از کجا آمده ایم و به کجا آمده و چگونه وارد این فوتبال شده‌ایم .

رضا عنایتی بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان به دلیل اینکه از زمین اخراج شده بود نتوانست به نشست خبری برود اما در پایان مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایطی که تیم ما در جدول دارد حفظ انگیزه بازیکنان خیلی سخت است همین بی‌انگیزگی بازیکنان باعث شد که بازنده شویم. به تیمی هم باختیم که مربی با تجربه و پرافتخاری روی نیمکت دارد. افتخار شاگردی ایشان را هم داشته‌ام به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. در این بازی تجربیاتی به دست آوردیم که هم برای بازی آخر این فصل و هم برای فصل آینده می‌توانیم از آن خیلی استفاده کنیم.

وی افزود: بازیکنان باید یاد بگیرند با تعهد نسبت به باشگاه و با انگیزه تا روز آخر کار کنند. بازیکنان تیم ما بی‌انگیزه شده بودند و من تلاش کردم در این چند روز انگیزه آنها را بالا بیاورم. با این حال تیم هوادار برای اولین فصل حضورش در لیگ برتر فوق‌العاده بود. یکی دو بازی‌مان را فاکتور بگیرید همه اهالی فوتبال از تیم ما و عملکرد و بازی که انجام می‌داد راضی بودند. ان‌شاءالله بازی آخر را با انگیزه به میدان برویم.

عنایتی در مورد اینکه فصل آینده مدیریت این تیم تغییر خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: من یک فصل با باشگاه قرارداد داشتم که قراردادم در حال اتمام است باید ببینیم چه پیشنهادی می‌آید. قرار است در ۲-۳ روز آینده صحبت کنیم. من عمدتاً عادت دارم که بازنده نباشم و با تمام وجودم کار کنم و هم شرایط مهیا باشد که هم من و هم تیمم پیشرفت کنیم. این مسئله خیلی مهم است. در ۲-۳ روز آینده در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم. تعطیلات زیادی نخواهیم داشت اما ببینیم چه پیش می‌آید.

سرمربی هوادار درباره اینکه از سمت نیمکت گل‌گهر به سمت شما و نیمکت شما بی‌احترامی صورت گرفت، گفت:‌ درگیری نبود اسم آن طرف هم را نمی‌آورم اما هر کس باید حد و اندازه خود را بشناسد در مورد هیچکس صحبت نمی‌کنم کسانی که در فوتبال هستند من و بقیه را می‌شناسند اینکه وقتی قلعه‌نویی روی نیمکت نشسته است برای من یک دنیا ارزش دارد. فکر می‌کنم کمک امیرخان اطلاعات غلطی را به داور چهارم داد. اما وقتی امیرخان به داور چهارم رسیده بود یک مقدار دیر شده بود. تکیه کلام من را برعکس گفته بودند و چیزی هم گفتند که من خیلی روی آن عصبی شدم. طرف خودش هم فهمید باید یاد بگیریم ببینیم چه کسی روبروی‌مان است متأسفانه در فوتبال ما حد و اندازه‌ها از بین رفته‌ است یعنی اصلاً نگاه نمی‌کنیم از کجا آمده ایم و به کجا آمده و چگونه وارد این فوتبال شده‌ایم و آن کسی که روبروی ما ایستاده است کیست.

وی افزود: وقتی می‌بینم امیر قلعه‌نویی آجا است من نمی‌توانم هیچ ادعایی در مورد هیچ چیزی بکنم. یکی هم که همین‌طوری آمده در کنار طرف مقابل ایستاده باید ببینید روبرویش چه کسی است اینها را باید یاد گرفت. قرار نیست که فقط جار و جنجال کنیم اینجوری معروف شویم و روی‌مان زوم زوم و بوم بوم کنند.

عنایتی در مورد اینکه در پایان بازی با نیمکت حریف آشتی کردید گفت: بازیکنان من در رختکن می‌دانند شاید ۲-۳ دقیقه عصبانی باشم اما وقتی سوت پایان بازی به صدا در میآید باید همه چیز را فراموش کنیم من الان شاد و خندان سمت خانه می‌روم و ریکاوری می‌کنم و فردا خندان در تمرین حاضر می‌شوم. به بازیکنانم هم گفته‌ام وقت دارید در طول ۹۰ دقیقه همه انرژی‌تان را بگذارید اما بعد از سوت پایان بروید کیف کنید و عشق کنید و خانه بروید و عصبانی نباشید. شاید شب آدم به خودش بگوید کاش این کارها را نمی کردم بهتر بود اما من اصلاً بیرون آمدم همه چیز اوکی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی