نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
۰ |
۴
بازی با شهر خودرو قرارداد یک پرسپولیسی را تمدید کرد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بدون کوچک ترین تردیدی سیامک نعمتی یکی از بهترین های پرسپولیس در دیدار با شهرخودرو بود که گل دوم و برتری تیمش را نیز به ثمر رساند.

خبرورزشی- شماره ۸۸ درحالی در دقیقه ۹۰ در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت که ۴۸ ساعت پیش از این دیدار او قرار نبود فیکس باشد.یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه این دیدار به دلیل رفتار غیرحرفه ای ( بازی والیبال دوستانه با بیرانوند!) سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی تصمیم به کنار گذاشتن آنها از لیست سرخپوشان پایتخت گرفت.

بازیکنان خاطی پرسپولیس پس از تمرین شنبه از سوی یحیی گل محمدی اخراج موقت شدند تا حق اجازه حضور در اردوی تیم را نیز پیدا نکنند. سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی حسینی و عالیشاه را از لیست تیم کنار گذاشت که کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس هستند. همچنین فرشاد فرجی قرار بود در ترکیب پرسپولیس بازی کند اما او نیز از جمع هم تیمی‌هایش کنار گذاشته شد.

با این وجود هر سه بازیکن با نظر یحیی گل محمدی بخشیده شده و به هتل آزادی رفتند تا در این دیدار به سایرپرسپولیسی ها ملحق شوند. سید جلال حسینی از لیست بازی خط خورد و فرشاد فرجی هم فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

امید عالیشاه که قرار بود فیکس باشد از دقیقه ۷۸ جانشین احسان پهلوان شد و دقایقی برابر شهرخودرو بازی کرد. اگر این اتفاق نیفتاده و این سه بازیکن از سوی یحیی گل محمدی اخراج نشده بودند، امید عالیشاه فیکس بازی می کرد و سیامک نعمتی هم در بهترین حالت ممکن به عنوان تعویضی دقایقی به میدان می رفت اما...

قسمت این بود که سیامک نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد و ضمن ارائه بهترین عملکرد خود، گل برتری تیمش را نیز به ثمر برساند. نعمتی در حالی برابر شهرخودرو درخشید که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده و هنوز باشگاه تماسی برای تمدید آن با او نگرفته است.

سیامک نعمتی بعد از بازی با شهرخودر به این موضوع اشاره کرد و گفت: قراردادم بعد از بازی آخر تمام می شود. یک بازی دیگر بیشتر نیست. من ننشستم با مدیریت صحبت کنم اما فصل دارد تمام می شود باید تسویه شود، برای من یکی دو ماه پیش بود که گفتم بگذارید بازی ها تمام شود. بعد از بازی‌ها صحبت کنیم. یک بازی دیگر مانده باید بنشینیم و با باشگاه صحبت کنیم، اگر شرایط خوب بود باعث افتخارم است در تیم پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم. گزینه اول من در ایران پرسپولیس است و شکی در آن نیست. پیشنهاد خارجی هم هست اما گزینه اول من پرسپولیس است."

هر چند سیامک نعمتی در لیست بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی بوده اما حالا با این نمایش خوب و گلزنی برابر شهرخودرو مشهد به نظر می رسد قرارداد شماره ۸۸ با پرسپولیس دوباره تمدید شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی