نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
برای قهرمانی استقلال بنویسید؛ بدون شرح!/ تیمی که دلال ندارد این مدلی قهرمان می‌شود/ ویژگی تیم مجیدی بی‌ستاره بودن است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هنرمند استقلالی کشورمان گفت: مهمترین ویژگی تیم فرهاد مجیدی در قهرمانی امسال این بود که این تیم ستاره نداشت بلکه همه تیم یک ستاره واحد بودند.

امیر غفارمنش، در بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دلیل عدم حضورش در جشن قهرمانی استقلال و موفقیت چشمگیر این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد:

ظاهرا برای شرکت در جشن قهرمانی استقلال مشکلی دارید؟

بله! من هفته گذشته جراحی آپاندیس داشتم و به همین دلیل چون هنوز دوران نقاهت را سپری می‌کنم نمی‌توانم به استادیوم بروم. البته بابت این موضوع ناراحتم و آرزو میکردم شرایط به گونه دیگری بود.

صحبتی درباره موفقیت تیم محبوبتان دارید؟

این قهرمانی پاک را به همه طرفداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم روزی برسد که این جشن قهرمانی را در شرایطی بگیریم که ایران سراسر خوشی و شادی است.

منظورتان اتفاقات تلخ آبادان است؟

قطعاً! این روزها فضای کلی کشور شاد نیست. امیدوارم روزی برسد که قهرمانی استقلال به دور از غم و حسرت و در فضای شاد در کشورمان رقم بخورد.

نکته خاصی درباره این قهرمانی دارید؟

این قهرمانی پس از تغییراتی که در پستهای وزارت ورزش به دست آمد خیلی از مسائل را ثابت کرد. به نظر من بهتر است این را بگویم که باید زیر قهرمانی استقلال نوشت؛ «بدون شرح»!

زیر قهرمانی استقلال بنویسید؛ بدون شرح!/ تیمی که دلال ندارد این مدلی قهرمان می شود/ ویژگی تیم مجیدی بی ستاره بودن است

ویژگی تیم فرهاد مجیدی در فصل جاری چه بود؟

ویژگی تیم فرهاد این بود که ستاره نداشت. کسی نبود که بخواهد برای تیم حاشیه درست کند. همه در خدمت تیم بودند. یک استقلال بی حاشیه. دلیلش هم این است که خود فرهاد مجیدی آدم سالمی‌است. اگر نگاهی به خریدهای تیم استقلال بیندازیم متوجه می‌شویم که ستاره آنچنانی به استقلال نیامد.

منظورتان را واضح تر بیان می‌کنید؟

اکثر بازیکنانی که به استقلال آمدند چهره‌های شناخته شده ای در دنیای فوتبال نبودند. من ۵۴ ساله ام و حدوداً چهل و خورده ای سال است که به طور مداوم فوتبال می‌بینم. قبل از آمدن حسین زاده به استقلال چه کسی او را می‌شناخت؟ نیک نفس بازیکن سرشناسی در لیگ مان نبود. جعفر سلمانی هم به همین شکل، ولی این بازیکنان در قالب تیم استقلال درخشیدند و این قهرمانی بزرگ را رقم زدند. این یعنی برای خرید این بازیکنان کار کارشناسی شده بود.

صحبت‌هایتان طعنه ای به برخی خریدها در تیم‌های رقیب استقلال است؟

منظور من این نبود، ولی شاید اینگونه هم برداشت شود که اتفاقات امسال استقلال نشان داد وقتی دلال‌ها دوروبر تیم استقلال نبودند این تیم تا چه اندازه با قدرت کارکرد. استقلال بر اساس بضاعت تاکتیکی اش شرایطی فراهم کرد تا با اینکه هافبک طراحی نداشت ولی همه آمارها و معدل‌ها برای این تیم در بهترین شرایط رقم خورد.

حرف پایانی؟

باز هم تکرار می‌کنم که امیدوارم روزی جشن قهرمانی استقلال را برگزار کنیم که ایران غم زده و حسرت خورده نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    بهتر است بنویسید تیمی که چهار برابر تیم‌های رقیب خرج می‌کند و از کمیته انضباطی تا فدراسیون دارن حمایتش می‌کنند قهرمان می‌شود کدوم تیم ایرانی رو سراغ دارید که وسط فصل مدافعش میره سربازی سریع براش مدافع یک میلیون دلاری برزیلی رو بخرن تیمتون به اندازه ۸ تا تیم خرج کرده تا یک جام بیاره
    • ساوالان IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      بنویسید . کار بجایی رسید واسه پایان دادن به حسرت....کمیته انظباتی فوتبال ایران تخلفات مجیدی را توجیه می کرد . مجیدی می گفت داور شتیل گرفته کمیته می گفت نه..قبول نیست اسم نیاورده... مثلا الان یحیی بگوید . عضوی از فدراسیون رشوه گرفته....کمیته بگوید چون اسم نیاورده. محروم نمی شود... کرونای محرمانه.... معیشت بدون پاتوسی.. پنالتی های رنگارنگ....بابا سجادی ......این قهرمانی امسال لیگ سیاهترین قهرمانی ادوار لیگ بود..... چندین تیم شهرستانی را پله کردند.تا سوگولی به حسرت اش پایان دهد.
    • عامیرزا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      مکتب جک تری دی (دروغ و دوپینگ ودلالی) گاراژ عوامفریبی و هوچیگری و کرونانمایی که دوتا تیم بیچاره رو با شووعاف دروغین کرونازده گی سقوط دادن!،سیرک بریز وبپاش خارجی که همیشه بهترین خارجیهای اروپایی وبرزیلی با بیشترین ارقام وتخلفات قراردادی به گواهی تاریخ برای این تیم سلکشن شدن اینم بخاطر مظلومیت وغیرحکومتی بودنشونه! از اینور شیون گشنگی و شکم دیده گی و چای وبیسکویت خوری دارن از اونور تریلیاردی دلار مخفیانه از خورجین اربابان چند حلقه ای! بپاشون میریزن و اول و وسط وعاخر فصل سه تا نیمکت بازیکن دارن.چه مظلومیتی! چه قهرمانیهای پاک وغیر پنالتی وامتیاز معیشتی و سه میلیارد پودر وارداتی ای! عادم میمیره براتون!چه هنربندان صادق ودرستکاری! ساسی جون و تتل و سامان گوران تو صف ذکر مصیبت واسه بنگاه پفک عابی نشستن جمتر بشینین نوبت به همه تون برسه.بعد ده سال خفت وخواری روز،روز عقده گشایی یه.نترسین پرونده های سیاه ورسوایی این قهرمانی پاک این فصلتون با سرمربیگری عوسطوره نجابت وپاکیها! هم فعلن اژدها روش خوابیده!.باش تا صبح دولتتون بدمد کیسه پوشان.خدا از حقارت کمتون نکنه فعلن خوش باشین.الخ
  • !!! IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    چه اعتماد به نفسی داری تو جناب. میدونی چند میلیارد خرج کردند ریز و درشت خریدند، دو بازیکن سرباز شده بودند من برام جالب بود چقدر سر و صدا راه افتاده اتفاقی نمیفته این دو تا نه به جاش هستند. سخنرانی نکن بابا.
  • جواد IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    حاجی باید بگی کدوم تیم ایرانی رو میشناسید که در دوران یک وزیر 5 دوره پشت هم قهرمان شده باشه که تو 15دوره قبلش تنها سه بار قهرمان شده جز با کمک یه دولت از پایین تا بالاش وزیر ورزش و معاونان وزیر ارتباطات و زبر مجومه رفتن شخص ریس جمهور به ترکیه اینو باید از تیم های که تو دوران قبلی چ کشیدن بپرسی که نشونه پاکی این قهرمانی پیام های تبریک داخلی و خارجی سرمربی‌ اث میلان و تونل‌های قهرمانی یکی پس از دیگری حالا در خلوت خودتون کمی فکر کنید البته آخرین حق خوری هم نگرفتن پنالتی شهر خودرو بود بقیه کمک ها که زبان قاصر هست بماند که جای گفتن نیست
  • تاژکهیرآسیا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    آره دلال نداره ولی یه بابا داره اسمش حمیدسجادیه
  • حامی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    امیر جان دوست داریم ولی خوب حرف رو هوا نزن داداش. قهرمان که شدید همه چیز گل و بلبله نه وزیر طرفدار تیمیه نه وکیل دلال و این حرفام که نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی