رمزگشایی از اشک‌های فرهاد در جشن قهرمانی استقلال/ تکلیف آقای سرمربی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: برخی‌ها فکر کردند اشک های فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی به خاطر این است که او می‌خواهد تیم را ترک کند اما اینگونه نیست، اشک‌های از روی شادی بود.

بیژن طاهری شب سه شنبه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد اشک های فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی تیم اظهار داشت: یک سرمربی وقتی فصل سختی را سپری می‌کند و تمام رکوردها را جابجا می‌کند نباید اشک شادی بریزد؟ این اشک بغض مجیدی بود که ترکید.

مدیر تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: خیلی‌ها امروز از من این سوال را می‌کردند که فرهاد مجیدی چون می‌خواهد از تیم جدا شود این اشک ها را ریخته. من آن اشک را اشک شادی دیدم.

وی تاکید کرد: مجیدی فصل سختی را پشت سر گذاشت و فشارهای زیادی را تحمل کرد. تیمی که ۳۰ هفته نمی‌بازد قابل تحسین است‌. من چه باشم چه نباشم همه را تحسین می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • !!! IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    به پاس الطاف بیدریغ خانم اسدی، آقای عنایتی آقای نکونام و منصوریان، کمیته داوری و به ویژه آقای سیدعلی، فدراسیون و شخص آقای ماجدی، شورای تامین و ستاد نقابله با کرونا اشک میریزم. انشالله به زودی جبران میکنم.
  • Amir IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    ساله دیگه استقلال اگه 10 امتیاز بیشتر بگیره 78 امتیاز میشه در هفتادوهشتمین ساله تاسیس جالب میشه. بازی آخر امثال هم اگه یک هیچ میبرد جالب میشد. 30 بازی - 20 برد - 10 مساوی - 0 باخت - 40 گل زده - 10 گل خورده - 30 تفاضل - امتیاز 70.
    • رضایاک IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      امسال که وی ای آر بیاد و اینهمه پنالتی الکی و گل های خطا را ازتون بگیره باید برای بقا بجنگید و با ۶ امتیاز به افتخار ۶ تایی شدنتون و ۳ مساوی به یاد بازی در لیگ ۳ و ۴ گل زده به یاد ۴ تایی شدنتون و ۴۲ گل خورده به یاد سال های تاسیستون خواهید داشت. فقط وی ای آر بیاد ... : )))
  • بهزاد ایمن IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    آقا بیژن طاهری مثل یه پدر هوای مجیدی رو داشت باید قدرش و بدونن💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی