نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
۲ |
۵
مدافع استقلال به قطر می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزبه چشمی مدافع و هافبک استقلال چند روزی به قطر سفر می‌کند و احتمالا پس از آن به تهران برمی‌گردد تا تکلیفش با استقلال روشن شود.

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال تمام شده و باید تکلیف خود را با این باشگاه روشن کند. او البته چند روزی به قطر می رود چرا که همسرش اقامت این کشور را دارد و در قطر است اما بهرحال روزبه باید برگردد و با استقلال تمدید کند.او در بسیاری از بازیهای این فصل بازی نکرد اما از وقتی سیاوش یزدانی و مرادمند به ملوان رفتند، دقایق بیشتری در ترکیب استقلال قرار گرفت و حالا باید دید اگر مجیدی در استقلال بماند، تکلیف این بازیکن برای فصل آینده چه می شود؟

چشمی توانایی بازی در خط دفاع و هافبک دفاعی را دارد و از مدافعان مورد علاقه کارلوس کی روش بود اما برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال رقبای زیادی دارد. علاوه بر او قرارداد ۶ بازیکن دیگر استقلال هم تمام شده و باید دید چند از آنها در این تیم ماندنی می شوند؟ این احتمال وجود دارد که استقلال بعضی از بازیکنانی که قرارداد دارند را هم نخواهد و مثل رضاوند و قاسمی نژاد آنها را به تیمهای دیگر بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    من نمیدونم قطری ها از این کیسه پوشا دقیقا چی میبینن بجز بکش زیرش و ضد فوتبال : ))
    • هادی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      اونا نمیان دنبال اینا اینا دارن فرار میکنن خودشونم میدونن که فصل بعد هیچی نیستن بابا سوبا سا هم تو کارتون فوتبالیستها با تیمش سه فصل پشت سر هم قهرمان شد کیسه کشا نتونستن دو بار پشت سر هم قهرمان شن چون همه قهرمانیهاشون با فساد بوده کسی جرات نداشته فصل بعد ش کمکشون کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی