نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
۴ |
۵
حمید سجادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرویز مظلومی عضو فوتبالی هیئت مدیره استقلال گفته وزیر ورزش به جشن قهرمانی ما نیامد تا نگویند وزیر استقلالی است!

وزیر ورزش در حالی به جشن قهرمانی استقلال نرفت که در جشن قهرمانی نساجی مازندران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، شرکت کرده بود. در این رابطه شایعات مختلفی به گوش می‌رسد. مثلا عده‌ای می‌گویند وزیر جایی گرفتار بود و بر خلاف میل باطنی نتوانست دوشنبه شب به ورزشگاه آزادی برود.

پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال هم گفته وزیر نیامد تا نگویند استقلالی است اما بعید به نظر می‌رسد این حرف درستی باشد چون همان طور که استقلالی‌ها، وزیر قبلی را به خاطر قهرمانی‌های سرخ‌ها، پرسپولیسی می‌دانستند، پرسپولیسی‌ها هم وزیر فعلی را استقلالی می‌دانند و بعید است با نرفتن سجادی به جشن آبی‌ها نظرشان عوض شود.

جالب این که همان دوشنبه شب وقتی رامین رضاییان قهرمانی استقلال را تبریک گفت و تاکید کرد که چیزی به نام وزیر پرسپولیسی و وزیر استقلالی نداریم، عده ای از هواداران پرسپولیس به شدت از او انتقاد کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی نباش جانم IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    دایی حمید شب قهرمانی اس اس قرص فشار خورد و خوابید....فقط!
    • رضایاک IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      کیسه کش نباش جانم : ))) این توهمات شما از فیلم های هالیوودی هم هالیوودی تره! با اینهمه پنالتی الکی و گل های خطا و امتیاز معیشتی اسم این جام را جام قهرمانی میزارید؟ خخخ مدام با بسته نگه داشتن پرسپولیس خودتونا بردید بالا : )))
  • احمدرضا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    این مثل ان سخن بزرگان هست،گفتی قبول کردم،اصرار کردی شک کردم،قسم خوردی یقین پیدا کردم دروغ میگویی،اقای سجادی اگر بدون شیله پیله گفته بود من استقلالی نیستم خیلی ها می پذیرفتند ،اما این ادا اطوارها مشخص می کنه این اقا ابی هست،از نظر روانشناسی هم هر عملی شروع کننده عکس العمل هست
  • ایرج IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    وقتی وزیر بیطرف باشد و فقط وزارت بکند بدون توجه به حاشیه ها و شایعه ها طبق سنوات در جشن قهرمانی حاضر میشود تا روز جشن من اعتقادی نداشتم که وزیر استقلالی میباشد و کمک های غیر مستقیمی انجام میدهد( انتخاب یک مدیر سردار با دامنه نفوذ بالا به عنو.ان مدیر عامل برای استقلال و عدم انتخاب مدیر عامل برای پرسپولیس حداقل تا نیم فصل) اما با عدم حضور ایشان در جشن اطمینان پیدا کردم که ایشان حتماً ریگی به کفش دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی