نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گرت بیل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت بیل با انتشار بیانیه‌ای به ۹ سال دوران حضورش پر فراز و نشیبش در رئال‌مادرید رسماً خاتمه داد.

گرت بیل ستاره ۳۲ ساله ولزی رئال‌مادرید که سال ۲۰۱۳ به این تیم پیوست، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پس از ۹ سال جدا خواهد شد.

بیل که در سال‌های اخیر با رفتارش روی اعصاب هواداران رئال هم بود، فصل قبل به صورت قرضی راهی تاتنهام شد. او در ۲۵۸ بازی با پیراهن رئال موفق شد ۱۰۶ گل بزند.

بیل در این پیام نوشت: «من این پیام را برای تشکر از همه شما و هم‌تیمی‌های سابق و فعلی، مربیانم، اعضای کادر فنی و تمام هوادارانی که حامی‌ام بودند می‌نویسم. ۹ سال پیش وقتی که یک مرد جوان بودم به اینجا آمدم و به دنبال محقق کردن رؤیایم برای بازی در رئال مادرید بودم. پوشیدن پیراهن سفیدی که لوگوی رئال مادرید روی سینه‌ام بود و بازی در سانتیاگو برنابئو و بردن جام و عضویت در تیمی که به قهرمانی در لیگ قهرمانان معروف است، همه و همه رؤیاهای من بودند. من الان می‌توانم به گذشته نگاه کنم و صادقانه بگویم که این رؤیا و حتی بیشتر از آن برایم محقق شده است. بودن در این باشگاه و دستیابی به افتخاراتی که ما کسب کردیم، تجربه‌ای باور نکردنی بود که من هرگز فراموش نخواهم کرد. من همچنین می‌خواهم از فلورنتینو پرس رئیس باشگاه تشکر کنم، از خوسه آنخل سانچس و اعضای هیئت مدیره که به من فرصت بازی دادند. در کنار هم ما توانستیم لحظاتی را بسازیم که در تاریخ این باشگاه برای همیشه ماندگار خواهند شد. این برای من یک افتخار بود. متشکرم از شما. زنده باد مادرید!»

بیل در دوران حضورش در رئال‌مادرید ۵ مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، ۳ مرتبه به قهرمانی لالیگای اسپانیا رسید و در سوپرجام اروپا ۳ مرتبه و در جام‌جهانی باشگاه‌ها هم ۳ مرتبه به جام دست پیدا کرد. او سابقه یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در جام‌حذفی اسپانیا را هم داشت.

بیانیه گرت بیل برای جدایی از رئال‌مادرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی