نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
باشگاه نمی تواند معطل مجیدی بماند/ شایعات ارزش توجه کردن ندارند/ فرهاد با این محبوبیت می‌تواند در استقلال ماندگار شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: کسی نمی‌تواند مانع رفتن فرهاد مجیدی شود اما اگر یک درصد هم چنین تصمیمی در ذهن سرمربی استقلال است باید زودتر بگوید تا تکلیف تیم مشخص شود.

محسن گروسی، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شایعه جدایی فرهاد مجیدی از این تیم و احتمالات موجود در این ارتباط اظهاراتی را مطرح کرد.

از روز گذشته بار دیگر شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال مطرح شد اما سکوت سرمربی استقلال این بحث را پیچیده تر کرد. نظر شما چیست؟

قبل از هر چیز باید گفت در ارتباط با بحث ماندن یا رفتن فرهاد مجیدی در استقلال، این موضوع کاملاً بستگی به خودش دارد و کسی نمی‌تواند مجیدی را به زور از استقلال بیرون کند و یا برعکس به زور نگه دارد. نکته دیگر این است که مجیدی در فصل بیست و یکم لیگ برتر در سخت‌ترین و بحرانی ترین شرایط پا پس نکشید و با قدرت ایستاد تا تیم استقلال را به این زیبایی قهرمان لیگ برتر ایران کند. من اگر حرف می‌زنم با توجه به صحبت‌های مدیران است.

چه حرفی؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در ابتدای لیگ وقتی قرارداد مجیدی را به مدت سه سال تمدید کرد گفت ما پای مجیدی می‌ایستیم و مطمئنیم با او قهرمان می‌شویم. اگر هم نشدیم، مجیدی را حمایت می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد. البته این صحبت‌ها برای ابتدای فصل بود و حالا که استقلال با بهترین شرایط قهرمان شده قطعاً حمایت‌های کادر مدیریتی از قبل هم بیشتر شده است.

نظر شما درباره تصمیم احتمالی فرهاد مجیدی چیست؟ او چه کار کند بهتر است؟

شکر خدا هواداران استقلال مجیدی را دوست دارند و او هم جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران دارد و قطعا می‌تواند با ماندنش اثبات کند که تا چه اندازه در کارش ثابت قدم است و تا چه اندازه می‌خواهد به ماندگاری اش در این سمت تداوم ببخشد. اما اگر یک درصد تصمیم داشته باشد که از استقلال برود نباید باشگاهی به این بزرگی با میلیون‌ها هوادار را معطل جواب خودش کند.

باشگاه نمی تواند معطل مجیدی بماند/ شایعات ارزش توجه کردن ندارند/ فرهاد با این محبوبیت می تواند در استقلال ماندگار شود

چطور؟

باشگاه استقلال قطعاً از هر چیزی مهمتر است. حجازی‌ها، پورحیدری‌ها، قلعه نویی‌ها و خیلی‌های دیگر در این باشگاه فعالیت کردند، افتخار آفریدند و در نهایت از استقلال رفتند. بنابراین نام باشگاه استقلال از هر چیزی بالاتر و از هر عنوانی ماندگارتر است. حرف من این است که اگر مجیدی یک درصد تصمیم به جدایی دارد باید هر چه سریعتر این موضوع را به اطلاع کادر مدیریتی باشگاه برساند تا اتفاقات سالهای گذشته گریبان این تیم را نگیرد.

منظورتان سردرگمی‌مدیریت است؟

بله. وقتی باشگاه نداند سرمربی تیمش کیست، نمی‌تواند درست یارگیری کند، نمی‌تواند به موقع تمرینات بدنسازی را استارت بزند و در نهایت شروع فصل از دست می‌رود. اتفاقی که در سال‌های اخیر بارها شاهد آن بودیم و در نهایت مانع از قهرمانی استقلال شد. مجیدی حالا که نشان داده توانایی فنی بالایی دارد، توانایی برقراری ارتباط خوب و دوستانه با بازیکنان تیمش را دارد و از همه مهمتر ارتباط خوبی با طرفداران استقلال دارد باید بماند و تیمش را هدایت کند. اگر هم نمی‌خواهد بماند باید به موقع و سریع موضوع را اعلام کند.

پس چرا مجیدی سکوت کرده و با یک جواب کوتاه این نگرانی‌ها را از بین نمی‌برد؟

از اول هم عنوان شده که شایعه شده است، قطعاً نباید به شایعات خیلی توجه کرد. ما هر حرفی که از زبان مدیریت باشگاه می‌شنویم باید آن را قبول کنیم. در غیر اینصورت باید خیلی راحت از کنارش بگذریم تا کل ماجرا روشن شود.

در این صورت باز هم زمان از دست می‌رود؟

قطعاً مدیریت هوشمند باشگاه که توانایی اش در این فصل به همه ثابت شده به این راحتی زمان را از دست نخواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احد IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    دمت گرم گروسی بخدا تو تمام کامنتهای قبلیم همینارو گفتم فرهاد فکر منافع خودشه قول میدم اینقدر باشگاه رو معطل خودش میکنه تا فرصتی برای آوردن مربی دیگه و جذب بازیکن نباشه وعملا فصل بعدرو از دست میدیم ولی فرناز خان بدون اگر این اتفاق افتاد روی حساب خیانت تو به باشگاه میذاریمش کاش مدیریت بدونه که فرهاد هم مثل امیر یک منفعت طلبه وسریع بره دنبال جذب مربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی