نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
باشگاه به جای عذرخواهی از اسکوچیچ ازاو اجازه می‌گرفت/ آجورلو برود یعنی فقط می‌خواسته کنار استقلال بزرگ شود/ اجازه دهید هوادار استقلال دو روز شاد باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: به جای اینکه شایعه جدایی فرهاد مجیدی را به راه بیندازید لااقل اجازه بدهید چند روز این مردم با قهرمانی استقلال شاد باشند.

ایمان عالمی بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در واکنش به شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال اظهار داشت: «هنوز که به طور قطع این خبر اعلام نشده است. ما هم شایعاتی در این باره شنیدیم. مشخص نیست از چه طریق و یا کانالی این موضوع عنوان شده است اما هرچه هست باعث تأسف است».

وی درباره اینکه چرا این موضوع را باعث تاسف می‌داند توضیح داد: «اگر واقعا اینگونه باشد باز هم همه چیز برمی‌گردد به سر خط و نقطه ابتدایی کار! بار دیگر داستان را باید از ابتدا شروع کنیم. باز هم سختی‌های شروع فصل، باز هم جدایی بازیکنان و مسائل ناراحت کننده‌ای که در این سال‌ها همه را آزار داده و باعث عقب افتادن استقلال شد».

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: «حالا که کام استقلالی‌ها بابت این قهرمانی شیرین شده، چرا با به راه انداختن این شایعات نمی‌خواهید اجازه بدهید چندروزی مردم خوشحال باشند؟ امیدوارم که این مسائل اتفاق نیفتد، ولی قطعاً پرداختن به این شایعات موضوع را بیشتر گسترده می‌کند».

باشگاه به جای عذرخواهی از اسکوچیچ ازاو اجازه می گرفت/آجرلو برود یعنی فقط می خواسته کنار استقلال بزرگ شود/ اجازه دهید هوادار استقلال دو روز شاد باشد

مربی اسبق استقلال درباره احتمال جدایی آجرلو از باشگاه استقلال برای حضور در سمت ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: «اگر چنین موضوعی اتفاق بیفتد اصلاً به سود باشگاه نیست و باز هم اتفاقات گذشته تکرار می‌شود که یک نفر به این مجموعه بیاید و از هیبت و بزرگی استقلال استفاده کند تا به منافعش برسد. به نظرم این روش غلطی است. البته این هم شایعه است و امیدوارم در نهایت انسجام تیمی‌استقلال چه در بخش مدیریتی و چه در کادر فنی از هم نپاشد».

عالمی‌درباره اهمیت روزهای نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: «در چنین روزهایی باید کادر فنی و مدیریتی بالای سر تیم حضور داشته باشند تا بحث نقل و انتقالات بازیکنان هر چه سریعتر و قدرتمندانه تر انجام شود. قطعاً هر چه دیرتر وارد بازار نقل و انتقالات شویم استقلال عقب می‌افتد و در نهایت بازیکنان به درد نخور نصیب تیم می‌شود».

وی ادامه داد: «حضور قدرتمند در فصل بعد مستلزم این است که مدیر و سرمربی مستحکم سرجایشان بایستند و در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات با قدرت فعالیت کنند».

باشگاه به جای عذرخواهی از اسکوچیچ ازاو اجازه می گرفت/آجرلو برود یعنی فقط می خواسته کنار استقلال بزرگ شود/ اجازه دهید هوادار استقلال دو روز شاد باشد

عالمی‌درباره نامه عذرخواهی باشگاه استقلال خطاب به اسکوچیچ گفت: «شنیده بودم که کادر فنی تیم ملی و استقلال پیش از مسابقه آخر تعامل کرده بودند که بازیکنان فقط در جشن شرکت کنند، بنابراین اگر می‌خواستند آنها را بازی بدهند قبلاً باید اجازه می‌گرفتند. اگر از اول از اسکوچیچ اجازه می‌گرفتند قطعاً کارشان به نوشتن نامه عذرخواهی نمی‌کشید».

مربی اسبق استقلال افزود: «حالا که نزدیک جام جهانی هستیم این اتفاقات باعث هول و هراس بازیکنان می‌شود و این اصلاً خوب نیست. حالا هم که همه چیز ختم به خیر شده باعث خوشحالی است».

عالمی‌در پایان یادآور شد: «بار دیگر باید به جامعه استقلال، کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان باغیرت تیم و هواداران خوبی که از استقلال حمایت کردند تبریک بگوییم که چنین قهرمانی مقتدرانه ای را برای باشگاه به ارمغان آوردند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی