نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
وضعیت استراماچونی برای بازگشت اصلاً شبیه سابق نیست/ شرایط استقلال به جای ثبات رو به بی‌ثباتی رفت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه چون در فوتبال ایران باشگاه‌هایمان ساختار محور نیست با جدایی افراد بسیاری از ایده‌ها و تفکرات از بین می‌روند.

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره موضوع جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و احتمال تغییرات در کادر مدیریتی این باشگاه اظهاراتی را مطرح کرد.

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال را چطور تحلیل می‌کنید؟

قطعاً بیشترین ضربه از این موضوع به تیمی می‌خورد که قهرمان شده. تیمی که می‌خواست برای فصل آینده با شرایطی بهتر به مسابقات برگردد قطعاً باید با ایجاد ثبات در کادر فنی و بازیکنانش هم تقویت می‌شد و هم با انرژی بیشتری به مسابقات برمی‌گشت اما حالا که فرهاد مجیدی رفته، باز هم باید یک فکر جدید بیاید و شرایط تازه ای در استقلال حاکم شود. در واقع با این بی ثباتی دوباره باز هم همه چیز از نو شروع می‌شود.

شنیده اید که شاید آجرلو هم از استقلال برود؟

اینها همه مسائلی است که بیشتر در فوتبال ایران رقم می‌خورد. البته در خارج از ایران و در کشورهایی که فوتبالشان از ثبات لازم برخوردار است هم، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد اما به یک دلیل آنها کمتر ضرر می‌کنند.

وضعیت استراماچونی برای بازگشت اصلا شبیه سابق نیست/ شرایط استقلال به جای ثبات رو به بی ثباتی رفت

چه دلیلی؟

فوتبال ایران ساختار محور نیست. ما شخص محور هستیم. هر زمان مدیر یا مربی از تیم جدا میشود ایده های آن فرد هم با خودش از بین می‌رود. ولی اگر ما در باشگاه ها ساختار محور باشیم با جدایی یک مربی یا مدیر، سیستم باشگاه به هم نمی‌ریزد و همه شرح وظایف شان را می‌دانند.

این روزها صحبت از بازگشت استراماچونی به استقلال مطرح است. نظر شما درباره بازگشت این مربی چیست؟

چون استراماچونی در برهه‌ای از زمان توانسته با استقلال موفقیت هایی را به دست بیاورد دلیل محکمی‌بر تداوم این موفقیت ها در زمان حال نیست.

چطور؟

زمانی که استراماچونی به استقلال آمد شرایط تیم استقلال چندان خوب نبود و در نتیجه فشاری هم روی او و کادرش وجود نداشت، اما حالا اگر به استقلال برگردد تیمی را در دست می‌گیرد که سال گذشته با اقتدار قهرمان شده است. طبیعتاً توقع از کادرفنی چنین تیمی از سوی هواداران بسیار بالاست.

وضعیت استراماچونی برای بازگشت اصلا شبیه سابق نیست/ شرایط استقلال به جای ثبات رو به بی ثباتی رفت

یعنی هواداران دوباره از مربی جدید قهرمانی میخواهند؟

بطور کلی که استقلال همواره باید مدعی قهرمانی باشد اما حالا که با این شرایط خوب قهرمان شده طبیعتاً کار در چنین فضایی استرس و مشکلات حاشیه ای برای کادر فنی جدید را هم افزایش می‌دهد. این موارد تک به تک در ایجاد شرایط دشوار برای کادر فنی جدید دخیل هستند و ممکن است کار را تا حدی دشوارتر کنند.

به اعتقاد شما بازیکنان استقلال باید چه کار کنند؟

آنها باید بمانند. این بازیکنان خوب و باکیفیت که توانسته اند استقلال را به عنوان قهرمانی برسانند با اضافه شدن یک پلی میکر قوی و یک فوروارد تمام کننده می‌توانند باز هم برای استقلال افتخار بیافرینند.

حرف باقیمانده؟

امیدوارم هر اتفاقی برای استقلال گمی‌افتد در نهایت به صلاح تیم و طرفداران آن باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Hamid IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    الان چی الان هم بقول خودتون تقصیر بابامسعود ووووو است!؟الان که اون نیست حالا که تیم تون بابا سجادی رو داره و سردار دیگه نگران چی هستید 🤷‍♂️چقدر بر علیه پرسپولیس صحبت کردید ،پروفسور برانکو رو چطوری فراری دادید!؟دوسال بعد از اون هم قهرمان شد سال ششم واقعا از عدد شش نفرت داشتید چونکه به این عدد عادت داشتید هزار کمک ناحق بهتون شد اسمش گذاشتید قهرمانی پاک طوری پاک بود که تا حالا بستنی پاک هم نبوده 🤷‍♂️ رفتن مجیدی خیلی چیزها رو ثابت کرد کمک وزارت و بابا سجادی فدراسیون و داوری ها و امتیاز معیشتی ووووووو و اینکه (یتیم و گریه میاموز )❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی