نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حسین طیبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین طیبی فوتسالیست ایرانی بنفیکا مقابل لئوئس عملکرد درخشانی داشت.

تیم فوتسال بنفیکا که حسین طیبی را در اختیار دارد، پس از رسیدن به رتبه دوم در مرحله نخست لیگ برتر پرتغال، در دور پلی‌آف توانست دو مسابقه پیاپی را با برتری مقابل لئوئس پشت سر بگذارد و به نیمه نهایی این رقابت‌ها برسد که در این دو دیدار، ستاره ایرانی این تیم نمایش درخشانی داشت.

حسین طیبی که هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال پرتغال موفق شده بود یکی از گل‌های تیمش در جریان برتری ۳ بر یک را به ثمر رساند، در مسابقه برگشت برابر لئوئس هم نمایش موثرتری داشت تا تیمش را به جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها برساند.

ستاره ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر پرتغال مقابل لئوئس که تیمش به پیروزی ۳ بر صفر در لیسبون رسید، گل‌های دوم و سوم را در دقایق ۱۸ و ۳۵ به ثمر رساند تا بیشترین نقش را در صعود بنفیکا ایفا کند.

حسین طیبی که پیش از این ۲۲ گل در لیگ برتر فوتسال پرتغال به ثمر رسانده بود، در دیدار برگشت مقابل لئوئس نیز دبل کرد تا همچنان جزو برترین گلزنان این رقابت‌ها به حساب بیاید؛ آن هم در شرایطی که گفته می‌شود در پایان فصل راهی اسپانیا خواهد شد.

یاران طیبی در مسابقه نیمه نهایی پلی‌آف قهرمانی لیگ برتر فوتسال پرتغال باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های الکتریکو و براگا بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی