نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
با وجود مخالفت جدی هواداران؛ یحیی به جذب یک بازیکن اصرار دارد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میلاد زکی‌پور مدافع سابق استقلال همچنان گزینه مدنظر یحیی گل محمدی است.

پرسپولیس شروع طوفانی در نقل و انتقالات داشت و به غیر از تمدید قرارداد با مهدی ترابی ، موفق شدعلیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را با قراردادی ۳ ساله و مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی را با قراردادی ۲ ساله به خدمت بگیرد.

پرسپولیس در این فصل دستش از هر ۲ جام کوتاه ماند و نتایج خوبی نگرفت. همین موضوع باعث شده تا مدیران و کادرفنی این تیم به فکر بستن تیمی قوی بیفتند و مذاکرات خوبی هم با ستاره‌های لیگ برتر و حتی لژیونرهای ایرانی انجام دادند. با این حال یکی از بازیکنانی که شایعه توافقش با پرسپولیس به گوش می‌رسد، میلاد زکی‌پور مدافع چپ فعلی گل گهر است.

زکی‌پور که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد، در مدت زمان حضورش در جمع آبی‌ها، بارها برای پرسپولیس و هوادارانش کری خواند و حتی یک بار هم با برانکو درگیر شد. به غیر از این مسائل زکی‌پور وقتی در استقلال حضور داشت، با گذاشتن استوری کنایه سنگینی به افشین پیروانی زد تا هواداران پرسپولیس از دست این بازیکن به شدت عصبانی شوند. درحالی توافق پرسپولیس با زکی‌پور رسانه ای شد که محمد محمدی معاون این باشگاه در مصاحبه ای هرگونه مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد. با این حال خود این بازیکن و البته اطرافیانش به نوعی مذاکره و توافق با پرسپولیس را تایید کردند.

ماجرا از این قرار است که خود یحیی گل محمدی شخصا با این بازیکن تماس گرفته و به او پیشنهاد حضور در پرسپولیس را داده است. در واقع گل محمدی خودش زکی‌پور را انتخاب کرده و می‌خواهد مدافع سابق استقلال را جانشین سعید آقایی یا علی شجاعی کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که گل محمدی به سبک بازی زکی‌پور علاقه زیادی دارد و هرطور شده این بازیکن را برای فصل آینده می‌خواهد.حال باید دید سرانجام تکلیف پرسپولیسی شدن این بازیکن چه خواهد شد.

از وقتی شایعه مذاکره پرسپولیس و زکی‌پور رسانه ای شد، هواداران پرسپولیس به طور کامل نسبت به این بازیکن و خریدش مخالفت کردند و تقریبا هیچ پرسپولیسی دوست ندارد زکی‌پور را به دلایلی که بالا اشاره شد ، در تیم محبوبش ببیند. با این حال مرغ گل محمدی یک پا دارد و به صورت جدی خواستار جذب این بازیکن شده است. لازم به ذکر است گزینه اول یحیی برای دفاع چپ امید نورافکن مدافع ملی پوش سپاهان است ولی مشکل نورافکن برای پرسپولیسی شدن این است که این بازیکن یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و کار پرسپولیس برای گرفتن امید بسیار سخت و دشوار خواهد بود. با این اوصاف جدی ترین گزینه پرسپولیس میلاد زکی‌پور است و حال باید دید در رابطه با پرسپولیسی شدن این بازیکن ، یحیی برنده خواهد شد یا زور هواداران پرسپولیس به سرمربی تیمشان خواهد چربید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • abbas IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    درسته سخته این آقا بیاد برای ما بازی کنه در مجموع موفقیت پرسپولیس مهمه
  • سلام IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    اگه هوادارا نباشن هیج تیمی از بازیش لذت نمیبره و شاید موقعیت هم بدست نیاره مثل سایپا پیکان هوادار و امثال اینا پس هرچی دارین از هواداراس پس حالا که پول میلیاردی برای شماهاس و حرص و جوش برای هوادار کم پوله حداقل به خواسته هوادار احترام بزارید التماس کردیم گفتیم رامین را حفظ کنید و باهاش تمدید کنید و زکی پور و شهباز زاده و دانیال را نیاورید هیچ توجهی نکردید آقا یحیی تو شرایط سخت پشتت بودیم و ازت حمایت کردیم ولی شما چه کردی اون از رامین که تمدید نکردی اینم از بازیکنای بی انگیزه سپاهان که دارن میان پرسپولیس یکم معرفت داشته باشید به خواسته هوادار احترام بزارید اون 3 تا خارجی بی خاصیت شدن سوهان روح باید بمانند ولی رامین که هم عالی بود هم اینکه تعصب داره و محبوب هواداراست باید بره گیریم رامین بد بخاطر دل هوادارا باهاش تمدید میکردین یعنی اندازه اون تمیروف مترسک خط حمله هم نیست حتی کرونا هم ندانست به شماها بفهمانه که هوادار چقدر برای باشگاه ارزش داره بیچاره هوادار الکی خوش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی