نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
 لیگ شانزدهم هم اولین نفر با بیرانوند بستیم و قهرمان شدیم/ چه اشکالی دارد پرسپولیس رامین و اسماعیلی فر را با هم داشته باشد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سعید نعیم‌آبادی مدافع راست سابق پرسپولیس می‌گوید: مهم‌ترین ضعف پرسپولیس در فصل تازه به اتمام رسیده کمبود بازیکن ستاره یا به قول ما فوتبالی‌ها کار دربیار بوده است.

این روزها خداحافظی احساسی رامین رضاییان از پرسپولیس و تکذیب عجیب دانیال اسماعیلی‌فر بابت مذاکره با این تیم نقل محافل فوتبالی است!

سعید نعیم آبادی مدافع راست اسبق پرسپولیس در این رابطه گفت: رامین رضاییان مدافع راست نفوذی و خوبی است که روی ارسال‌ها فوق العاده است. او براساس خواسته مربیان دوست دارد بالا بازی کند و من نمی‌دانم چه مشکلی به وجود آمد که این بازیکن با تجربه تصمیم به جدایی و خداحافظی گرفت.

وی ادامه داد: رامین رضاییان درنیم فصل به پرسپولیس آمد و انصافا هم کمک کرد و شاید می‌شد این موضوع را مدیریت کرد تا این مدافع راست با تجربه بماند و باز به تیم کمک کند.

مدافع راست پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: این روزها می‌شنوم که می‌گویند از میان دانیال اسماعیلی‌فر و رامین رضاییان یکی باید در پرسپولیس بازی کند. سئوال این است که چرا باید این حرف‌ها زده شود. چه اشکالی دارد پرسپولیس رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر را با هم داشته باشد؟ حتی می‌شد یکی را جلوتر بازی داد اما به هر حال تصمیم گیرنده نهایی در این زمینه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است.

سعید نعیم آبادی ضمن اشاره به اولین خرید پرسپولیس برای لیگ جدید، یادآور شد: خوب به خاطر دارم برانکو پس از نایب قهرمانی در لیگ پانزدهم به عنوان اولین خرید، با علیرضا بیرانوند قرارداد بست. بعد با سید جلال حسینی و وحید امیری که ازقضا قهرمان هم شد. من این خرید را به فال نیک می‌گیرم و فکر می‌کنم نشانه خوبی است. جدای از این مسئله علیرضا بیرانوند یک گلر شناخته شده و ملی پوش است که تجربه زیادی دارد. او ۴ مرتبه با پرسپولیس قهرمان شده و به خوبی شرایط باشگاه و تیم را می‌شناسد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین اظهارداشت: مهم‌ترین ضعف پرسپولیس در فصل تازه به اتمام رسیده کمبود بازیکن ستاره یا به قول ما فوتبالی‌ها کار دربیار بوده است. نقل و انتقالات را با علیرضا بیرانوند شروع کردیم و ظاهرا مرتضی پورعلی گنجی نیز با پرسپولیس تمام کرده است اما باز هم این تیم نیاز به خرید دارد. در خط دفاع، خط میانی و به ویژه خط حمله پرسپولیس بازیکن می‌خواهد.

نعیم آبادی به گذشته‌های دور برگشت و با آوردن اسم فرشاد پیوس گفت: همیشه بهترین مهاجمان و آقای گل‌ها از پرسپولیس می‌آمدند. فرشاد پیوس یک مثال بارز بود و ما همیشه می‌دانستیم فرشاد در هر بازی برای پرسپولیس گل می‌زند. گاهی گل‌هایی می‌زد که هیچ کس باور نمی‌کرد و شم گلزنی بالایی داشت. پرسپولیس هم این فصل مهاجمی می‌خواهد که تشنه گلزنی باشد. اینکه یک مهاجم فقط وارد زمین شود، بازی کند و بیرون بیاید قشنگ نیست. امیدوارم یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس بتوانند با بررسی دقیق و وسواس زیاد مهاجمی در نقل و انتقالات تابستانی بخرند که یادآور فرشاد پیوس و فرشاد پیوس‌ها باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شایان IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    ایشون دقیقا حرف منو داره میزنه بارها گفتم چه اشکالی داره پرسپولیس رضاییان ❤️ و اسماعیلی فر رو باهم داشته باشه مگه استقلال همزمان حردانی و غفوری رو نداره؟ یه بازی این میزاره یه بازی اونو حس رقابت که باشه کیفیت بازیکن افزایش پیدا میکنه بالاخره یکیشون مسدوم میشه محروم میشه تازه هر دو میتونن در نقش هافبک راست و وینگر راست هم بازیکنند
  • پرسپولیس زلزله IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    یحیی اگر دانیال جای رضاییان آوردی یا رضاییانو نیمکت نشین کردی بهتره خودت از پرسپولیس بری
  • سلام IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    تو پرسپولیس کسی بی کیفیت باشه و در کنارش مظلوم و سر به زیر باشه کسی باهاش کاری نداره ولی بهترین بازیکن باشی ولی رک باشی حرف حق بزنی میشی دشمن تیم مثل رامین بیچاره حرف دل همه را زد منظورش امثال اون 3 تا خارجی اسدی ابراهیمی و فرجی بود که تیم را نابود کردن خصوصا تمیروف این همه موقعیت نصیبش کردن فقط یه گل زد یا اسدی 15 میلیارد پول گرفت که بیا دو سه تا پاس اشتباه بده و تیم را از شرایط حمله خارج کنه ما که از تلوزیون بازی اینا رو میبینیم فقط حرص می خوریم دهنمان به بد و بیراه باز میشه رامین تحت هر شرایطی باید تمدید کنه بی چون و چرا چون خودشو ثابت کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی